Beugel-bh

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ElleE, 20 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElleE

ElleE Actief lid

4 jun 2006
    223
    0
    0
    Hoihoi,

Droegen/dragen jullie tijdens de zwangerschap beugel-bh's of niet? De ene keer lees ik dat het niet goed is en de andere dat het niet zo veel uit maakt als je maar de goede maat hebt... En hoeveel groeiden jullie borsten? Die van mij zijn nu al niet klein en ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat ze echt nog veel groter worden ;)

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hoi Elle,

Ik draag geen beugel BH meer, maar meegroei/zwangerschaps BH's. Met name de maat is volgens mij het aller belangrijkst.....
    Mijn borsten zijn nu 3 cupmaten gegroeid :confused: (ben van een B cup naar een E cup gegaan) en ik hoop eigenlijk dat het nu wel stopt ;) .

Groetjes,
    Ramona

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    3 cupmaten, dat is best veel toch? Ik draag wel beugelbeha's tot nu toe. Waar kan dat dan kwaad voor, want als het niet goed is ga ik ook aan de zwangerschapsbeha;s

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.255
    4.484
    113
    Ik heb ook een zwangerschapsbh aan maar meer omdat ik bij mijn 'normale' bh's last had van de naden.

Mijn borsten zijn niks gegroeid, helemaal niks, ik kan nog gewoon mijn 'normale' bh's aan als ik zou willen maar ja die naadjes irriteren me mateloos :)

Groetjes

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb tot de 20 weken een beugelbh gedragen.
    Toen heb ik een voedingsbh gekocht. Ik heb een ruime cup D normaal gesproken en mijn beugelbh voor maat F was al te klein.
    Nu draag ik dus al eenw eek of 6 die voedingbh's cup G en ik moet zeggen dat deze me uitstekend bevallen.
    Ik hoop echt dat ze niet nog groter worden want pffff.. je moet ze ook nog meedragen.

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Het enige dat ik er van weet is dat de beugel nog wel eens de (melk)klieren af kan knellen, zeker wanneer de beugel eigenlijk qua maat niet goed is ('k weet niet of het helemaal goed omschrijf, maar zo ongeveer hebben ze het mij uitgelegd).

Of 3 cupmaten veel is weet ik niet, ik denk dat het bij iedereen verschilt... Ik moet er wel bij zeggen dat het bij mij niet echt opvalt... (enne: mijn man is er stiekem wel een beetje blij mee; voor de zwangerschap was het krap een handvol en nu redt hij het niet meer met één hand, hihi). ;)

Ik zou gewoon advies vragen in een goede lingeriewinkel en ook even overleggen met je VK.

Groetjes,
    Ramona

7. elanor

elanor Lid

21 nov 2005
    72
    0
    0
    Groningen
    Ik heb een tijdje geleden een zwangerschapsbeha met beugel gekocht en die bevalt me echt super. Verder heb ik ook nog een gewone zwangerschapsbeha, maar ik heb werk waarbij ik bijna de hele dag sta en dan heb ik toch het liefst de beugelbeha aan. Kan me niet voorstellen dat het slecht zou zijn, als ie maar goed past lijkt me.

8. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Mijn borsten zijn vanaf het begin meteen explosief gegroeid dus ik kon sowieso na een aantal weken al mijn gewone (beugel)bh's niet meer aan. Verder schijnt de beugel inderdaad ook klieren af te knellen. Mij werd het in ieder geval afgeraden om ze nog te dragen.

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik draag nog steeds een beugelbh. wel 2 maten groter dan anders hoor!
    Ik vind een meegroeibh wel lekker zitten nu het wat warmer is, maar draag toch het liefst een (voorgevormde) beugelbh!

Bij Hunckermuller vroegen ze wel of ik dat nu wel mocht dragen (toen ik daar een nieuwe ging kopen) ppfff boeit me niet hoor..ik draag wat ik prettig vind zitten!

10. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik draag ook nog steeds een voorgevormde beugelbeha, alleen ook groter dan eerst.
    Ik heb wel een beha gekocht zonder beugels, maar draag nog steeds het liefst de gewone. Als t erg warm is knelt de beugel een beetje, en dan doe ik die andere aan.

11. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik draag ook wel van die voorgevormde, maar wel met beugels. Ik vind het vreselijk, beha's zonder beugels. Niet dat ik hangT*ten heb, maar ik heb anders constant het gevoel dat ze een halve meter lager hangen haha. En je melkklieren gaan toch pas later in de zwangerschap werken?

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik draag van die tshirtbh`s met beugels, en heb er geen problemen mee.
    zolang het lekker zit blijf ik ze dragen.

13. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Dat advies over de melkklieren is alweer overtijd (zeg maar ;) ) het schijnt dus niet te kloppen. Zolang je geen last hebt van de beugels kun je die dus gewoon blijven dragen, geen probleem! Ik draag ze ook nog en geef ook bv aan mn jongste, heb nergens last van.

14. deborah

deborah Actief lid

2 dec 2005
    348
    0
    0
    ik heb die vraag vorige week ook gesteld op de bv cursus, en ze vertelde dat je nu gewoon beugel bh's kan dragen.

Ik heb een zwangerschaps bh en 2 beugels, ik had grote b nu D.

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ik draag ook mijn gewone beugelbh's maar met aan de achterkant een extra stukje om de omvang te verbreden, aangezien dat knelde. Mijn cups zijn nog niet gegroeid en dat heb ik ook liever niet. Ik vind E wel genoeg... maar we zullen zien wat het aan het einde van de zwangerschap is.

Karin

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb eerst meegroei bh's gekocht,
    en voedings bh's
    en ik ben 2 cupmaten gegroeid,