Hallo, vanacht werd ik wakker van steken in mijn onderbuik (net of ze er naalden in steken). Nu is het nog niet over, en het is best wel pijnlijk. als je hoest, bukt of op je rug ligt en op je buik drukt doet het gewoon pijn. soms trekt het helemaal naar onderen toe (snap je wat ik bedoel ) Wat zou dit kunnen zijn, misschien maak ik me druk om niets.....
ik denk bandenpijn, dat voelt namelijk als steken. Ben je druk geweest, misschien iets te druk? Ik kreeg het altijd als ik me teveel had ingespannen, maar dan een paar uurtjes later.
nee ik ben niet druk geweest, heb gister een lekker rustig dagje gehad. ik heb al wel een aantal weken last van kriebelhoest. en als ik moet plassen, dan voel ik dat ook niet zo goed.
ik zit bij een gyneacoloog en die mag je maar tot 12:00 bellen. dus zou ik dan tot morgen moeten wachten. in tussen tijd hoop ik hier geruststellende berichtjes te lezen
dat voel je dan in je hele onderbuik, met veel dingen dat je doet en dat het soms helemaal naar onderen trekt? alsof ze naalden in je buik steken...... liefs marianne
Meis heel vervelend voor je die ongerustheid. Maar ik zou toch iemand bellen hoor ik loop zelf ook bij de gyn. Maar als ik me ergens zorgen over maak bel ik gewoon het ziekenhuis voor een vervanger er moet altijd wel iemand zijn die te bereiken is hoor gewoon ff doen. En anders de huisartsen post ofzo? Er zal ergens heus wel iemand zijn die je gerust kan stellen x
Meis heel vervelend voor je die ongerustheid. Maar ik zou toch iemand bellen hoor ik loop zelf ook bij de gyn. Maar als ik me ergens zorgen over maak bel ik gewoon het ziekenhuis voor een vervanger er moet altijd wel iemand zijn die te bereiken is hoor gewoon ff doen. En anders de huisartsen post ofzo? Er zal ergens heus wel iemand zijn die je gerust kan stellen x