hoogte van legging: net boven of net onder de knie

Discussie in 'De lounge' gestart door hanna76, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoogte van legging onder een jurkje (knie-lengte):

1. net boven de knie

2. net onder de knie

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Leggings? Alleen als ze tot de enkel komen.... anders zijn ze gewoon altijd lelijk

2. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb net gestemd op net onder de knie, kon me eerlijk waar niet voorstellen dat er mensenwaren die een legging tot boven hun knie zouden aan doen, maar er hadden toch 3 mensen op gestemd, maar goed das een ander topic

Maar zou zelf of geen legging of gewoon tot op mijn enkels doen

3. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Maar deze plaatjes zijn gewoon skinny's ..niet echt leggings.
    Ik vind leggings bij volwassenen ook echt niet meer kunnen, geen gezicht. En dan bóven de knie???hahahaha

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

Legging met een glimmertje.. een legging is altijd skinny idd... als dat niet zo is gaat hij door voor een joggingbroek hehehe

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Wat dacht je van GEEN legging??

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dit dus...

Lekker blote benen! Krijgen die ook nog eens zonlicht :D

7. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Idd: liefst helemaal geen legging. En anders een tot de enkel.
    Leggings tot halverwege de kuit kan je alleen hebben als je mooie lange benen en slanke gespierde kuiten hebt denk ik. En dat is maar voor weinig mensen weggelegd. En erboven?? wat heeft het dan nog voor nut in combinatie met een rokje? Dat is een wielrenbroekje die korter valt dan het rokje?
    Een legging tot op de enkel vind ik nog wel kunnen. Het wordt dan eigenlijk gewoon als skinny broek gebruikt.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Nou...mijn benen in het zonlicht :$

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik vind leggings verschrikkelijk, maar heb gestemd boven de knie, omdat je dan tenminste nog wat van je benen ziet. Ik vind leggings die tot over de knie zijn echt geen gezicht.

10. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik draag ook graag leggings meestal 3/4 of tot mijn enkels. Ik draag bijna geen broeken en het is tot nu toe weinig blote benen weer geweest.
    Sorry voor de dames die het lelijk vinden.;):D
    Een legging die korter is dan het jurkje snap ik wel, die heb ik ook weleens aan als het warm genoeg is voor blote benen. Maar dit is meer uit praktisch oogpunt. Wanneer ik iets met de kinderen ga ondernemen, dan heb ik liever dat mensen per ongeluk mijn legging zien dan mijn string.:)

11. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Geen van beide.

12. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Een 3/4 vind ik vaak zo propperig rond de knie worden, persoonlijk zeg ik dan een lange tot op de enkel of een panty.

Als tiener had ik ook wel een soort van wielrenbroekjes onder rokjes en jurkjes vanwege schuren en pesterige jochies op school die de boel omhoog trekken. De jurk of rok was dan altijd langer als het broekje.

13. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Tja, tot op de enkel is mode, maar daar moet je wel de benen voor hebben, vind ik. Heel slank dus. En als je dan geen spataders hebt, kun je beter helemaal geen legging aan doen, sowieso mooier natuurlijk.

Bij een peerfiguur vind ik legging tot op de enkel (of skinny) gewoon lelijk! Dan vind ik een driekwart echt mooier, dat benadrukt de bovenbenen niet zo..
    Boven die knie vind ik geen gezicht, tenzij de jurk/rok langer is, dan zie je het natuurlijk niet. Nog nooit gezien ook eigenlijk..? Maar moet je (sowieso natuurlijk) zelf weten, als je dat fijn vindt zitten.

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Bij zo'n jurkje géén legging!
    En liever een sliding broekje tegen het schuren van de bovenbenen, als dat het probleem is.

15. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Net boven de knie is wat mij betreft een korte broek...

16. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat is een sliding broekje?? Nu ik zwanger ben (en helaas niet al de kilo's op mijn buik erbij komen), heb ik een beetje last van schurende bovenbenen...

17. Minerva

Minerva Niet meer actief

Nu ik er over nadenk: zijn er überhaupt wel leggings tot boven de knie? Zijn dat niet gewoon wielrenbroekjes?

Ik heb er één (zwarte) tot halverwege de kuiten, maar de andere leggings gaan bij mij gewoon tot de enkels. Ik kan me geen kledingcombinatie voorstellen waarbij een legging tot boven de knie "past"....

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Mijn korte legging is net iets langer dan een wielrenbroekje en is gewoon dezelfde stof als mijn langere leggings. Maar de legging is niet te zien.
    Ik heb nu bv een jurkje aan die tot op mijn knie valt en de legging zit daaronder en zit tot halverwege mijn bovenbeen. Die heb ik eronder omdat ik met mijn kleintjes dan gewoon kan spelen, bukken etc. zonder dat mijn ondergoed zichtbaar zou kunnen worden. Mijn peuter trekt ook af en toe aan mijn jurkje dus dan vind ik het wel prettig om daar iets onder te dragen.

19. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ik ben niet van de leggings, inderdaad bij goed gebruik kan het ontzettend mooi zijn, maar dat komt voor bij 1 op de 100. Bij de meeste vrouwen vind ik het echt spuuglelijk.

Als je een jurkje hebt tot op je knie, heb je geen legging nodig en als je geen knieën hebt die mooi genoeg zijn om te laten zien, een langer jurkje/rokje kopen!

20. yeps

yeps Bekend lid

27 aug 2012
    506
    18
    18
    NULL
    NULL
    Waar kopen jullie drie kwart leggings? Heb me vandaag helemaal rot gezocht, maar niks gevonden...

Deel Deze Pagina