Maar dan is het toch geen legging meer, maar gewoon een lang soort onderbroek? @ yeps: bij de Hema! Prima kwaliteit
Ik sluit me hierbij aan, hoe bedenk je het, boven de knie.... ( niet jij hoor te, gewoon de eerste die dat heeft bedacht )
Legging tot de enkels of blote benen/panty. Legging onder de knie vind ik persoonlijk niet mooi bij een jurkje of rokje. Het 'zaagt' je benen door. Boven de knie heb ik zelfs nooit gezien, maar het idee spreekt me niet aan.
Ja zo kan je het ook bekijken. Als onderbroeken heb ik alleen maar strings dus dan maar dat erover heen.
Ik vind zonder legging ook echt mooier. Maar mijn benen gaan dan echt schuren en dat is niet fijn. Maar als iemand een idee heeft waar ik een kort broekje/legging o.i.d. kan vinden voor zwangere vrouwen die je dus dan niet onder jurkje o.i.d. ziet dan hoor ik het graag.
Ik zou sowieso niet zo snel een driekwart legging aantrekken, maar als ik het doe, dan trek ik er een tot net onder mijn knieën aan. Vind zo'n korte legging niet bepaald flatterend en daarnaast vind ik knieën ook niet mooi.
Bedoel je zoiets? Zou gewoon ff googlen op positie boxershorts of zwangerschapsboxershorts Slips Boxers en Strings : Anita zwangerschaps-boxershort (zwart)
Ik had zoiets van de hema, kroop bij de benen omhoog en bij de buik omlaag. Maar misschien is hij van dit merk beter? (zijn wel hele fijne bh´s van dit merk) Al denk ik dat het niet veel helpt bij schurende bovenbenen dan zouden de pijpen iets langer moeten zijn.
Een legging boven de knie vind ik voor kleine kinderen (maar dan wel kleine kinderen uit de jaren 80/90)..
Heb net op de hema site gekeken; daar zijn ze niet te krijgen. In de winkel zag ik ze ook niet. Iemand anders tips?
Ik heb een paar van de hema maar daar zie ik ze opeens niet meer. Ik heb ze ook van H&M en zeeman. Misschien daar eens proberen?
Ik vind een legging lekkerder zitten dan een panty. Als t heel warm is, is t natuurlijk niet fijn, maar anders vind ik t best prettig eigenlijk.
Nee zouden langere pijpjes moeten zijn voor het schuren. Dus halverwege bovenbeen bijv. Heb zelf ook wel zitten zoeken, maar veel van wat ik vind zijn corrigerende broekjes, en dat lijkt me niet echt lekker met een dikke buik.