Ik zoek reinigingsdoekjes voor gezicht- en oogmake-up in 1. Keek bij etos maar kon alleen verfrissende doekjes vinden.
Niet je vraag, maar in veel van die doekjes zit een berg alcohol wat uitdroogt en doen meestal niet veel goede voor je huid maar meer bedoelt voor " ff snel voor als ik haast heb" zoals op vakantie ofzo. Maar hebben ze die 2 in 1 doekjes niet van nivea bijv? Je hebt wel bijv 3 in 1 (ogen, gezicht, lippen) reinigingsmilk van ROC
Ik gebruik die van de action paarse verpakking ze zijn wel wat dunner als de duurdere maar je krijgt er echt alles mee af ook waterproof. Ze hebben nu ook die ruiken naar cocos die zijn ook heel fijn. Ik geloof dat de paarse kosten 62cent en die cocos 79cent
Ik gebruik altijd de Nivea reinigingsdoekjes.. Werkt ook prima voor oog make-up.. Ik heb altijd wel de Pure & Natural variant, zonder parfum e.d. Die zijn lekker zacht
Een multi verpakking van primark haal ik altijd milde gezichtreinigings ik kan me ff niet herhinneren waar ik ze in NL altijd specefiek haalde want van die speciale in een roze verpakking duurder a merk kreeg ik echt kets rode ogen van!
Ik gebruik 'zelfschuimende' doekjes van de Action. Beetje nat maken en dan schuimt het doekje. Bevallen mij goed. Alleen tref ik af en toe een pak waarbij ze het schuim vergeten zijn denk ik haha, die schuimen dan niet.
Ik gebruik natusan doekjes van mn zoon. Die kan je ook v je gezicht gebruiken. Bij de kv hebben ze voordeelpakken. 4 voor 6 euro en er zitten er 60 in geloof ik. Geen uitgedroogde huid en voordelig
Slim om babydoekjes te gebruiken! Zelf wil ik geen vette doekjes (krijg ik last van mn ogen) maar die van nivea en die schuimdoekjes lijkt me wel wat!
Die paarse idd van de action!! Werken super ook bij waterproof make up en heb nooit last van geïrriteerde ogen of huid daarmee.
Inderdaad lang leve de action ! Die hebben verschillende soorten die goed werken! Zelfs de schmink na een toneeluitvoering kregen ze er in 1 x af! En lekker goedkoop ook!
Ik gebruik die van de aldi, schone snoeten doekjes ofzo, ideaal en supergoedkoop. Daarna was ik m'n gezicht altijd even met water
Die van de Lidl vind ik echt vervelend, ze zijn erg ruw wanneer je ze voor oogmaak-up gebruikt. Van Action zijn okee, maar ik gebruik altijd vd Hema, 3 pakken voor 6,25 geloof ik.