Zijn er ergens aanbiedingen van maxi-cosi autostoeltjes 0-1 jaar? Ik heb een 2ehands mura 4 wagen waar het autostoeltje oppast, maar wil die niet 2e hands kopen ivm veiligheid. Dus nu op zoek naar een mooie aanbieding.
Het lijkt er op dat al die webshops gewoon een vaste prijs hanteren. Ik heb nog geen stoeltje gezien in een échte aanbieding.
Op babyvalue.nl zijn de CabrioFix, Pebble en Citi goedkoper dan in de winkel. Dit zijn allemaal verouderde kleuren.
Ik zie toch wel een aantal afgeprijsde stoeltjes staan, zijn wel oude kleuren natuurlijk... Maxi Cosi Pebble Onyx Lilac Maxi-Cosi Cabrio Fix Black Reflection
Ik heb zojuist de cabriofix in total black, gekocht voor slechts 115 euro. Ik heb de stoel besteld op toysrus, je kreeg hier nog eens 10 pct extra korting
Dank je wel voor de tip, met die korting wordt de bij hen afgeprijsde familyfix erbij ook ineens interessant Bizar... shoppen loont! bij Babypark 348 (cabriofixtotal black + familyfix) bij Autostoelstore.com 328 (cabriofix intense red + familyfix) bij Babyvalue 288 (cabriofix red/blue + familyfix) Bij Autostoeltjes.com 268 (pebble onyx lilac + familyfix) bij ToysrUs 237 (cabriofix total black +familyfix) Pebble bij Autostoeltjes.com + familyfix bij ToysrUs 105+122,50= 227,50
krijg net een mail van autostoeltjes . com een maxi xosi city voor 98,99 daar krijg je bij als je de nieuwsbrief hebt gekregen (staat in de nieuwsbrief) voorstoelbeschermer 2 zonne schermen baby on board bordje
Inmiddels besteld Autostoel Maxi-Cosi CabrioFix Red & Blue | Baby & Tiener en de familyfix bij ToysrUs.