Hai! Ik denk dat het mijn hormonen zijn hoor, maar wil het toch effe checken. Mijn vriend heeft geen aandacht besteed aan het feit datr ik verlof heb...terwijl ik van anderen hoor dat de partner er juist wel wat aan heeft gedaan. Nu ben ik een beetje teleurgesteld...terecht of onterecht
Wat mij betreft onterecht Mijn lief heeft er ook niks aan gedaan, hoor... Ja, elke keer zeggen dat hij het zo oneerlijk vindt dat ik 16 weken vakantie heb, maar verder niets, hoor. Hoeft ook niet. Hij moet tenslotte nog steeds elke dag vroeg op. Ik doe nu eerder iets voor hem, gewoon omdat ik het sneu vind
Wat zou hij er voor aandacht aan moeten besteden dan? Ik vind het ook niet echt nodig hoor, kan me ook niet voorstellen wat ie dan zou moeten doen.
Nu was ik daarvoor al met ziekteverlof, maar mijn partner heeft er ook niets aan gedaan hoor. Ook niet toen Thijmen geboren was. Heb eigenlijk nog nooit gehoord dat er daarvoor iets gedaan wordt.
Hier ook niks hoor. Heb er zelf ook geen seconde aan gedacht dat hij daar wel aandacht aan zou moeten besteden...
het eerste wat in me opkomt toen ik dit las was..... waarom moet je vriend iets doen als je met verlof gaat. Dus ik vind het een beetje onterecht.
Hier ook geen bijzondere aandacht hoor. Vind ik ook niet erg. Hij is er in alle andere opzichten altijd voor me en dat vind ik veel belangrijker!
Wat zou mijn partner dan moeten doen? Ik heb er ook nog nooit van gehoord, hoorde laatst wel van een collega dat er zogenaamde werpsieraden bestaan? Hebben jullie daar ooit van gehoord? Dat zijn sieraden die je krijgt van je partner als je bevallen bent. Nou, het klinkt me zo minderwaardig in de oren dat ik het niet eens zou willen hebben. Hihi! Wie verzint het woord 'werpsieraden' toch??:x
Werpsieraden..vreemd woord. Maar dat heb ik wle vaker gehoord: dat vrouwen een kadootje kregen na de bevalling. Een bedeltje met de naam van het kindje of een steentje in een eventueel aanwezige trouwring, symbool voor het kind.
Wat een afschuwelijk woord zeg! Ik vind dat het op zich nog best een mooi gebaar kan zijn om dan iets aan je partner (over en weer) te geven, maar niet als het 'werpsieraad' wordt genoemd!
hmm ja, achteraf inderdaad wel wat onterecht ja... Ik was net thuis en hij was vrij. Hij kwam niet even binnen, maar bleef vrij lang buiten om de auto schoon te maken. Ik was erg moe en ontdaan even van het feit dat ik nu wel héél lang thuis zit...Het berichtje was dus wat snel geplaatst.
Heb er zelf ook nog nooit van gehoord, dus ik verwacht ook niets over 6 weken Wat ik wel verwacht is na de bevalling lekkere broodjes met filet americain en uitjes, die beginnen steeds harder te roepen als ik boodschappen doe!
Nee hoor, hier ook niet ! Na de eerste bevalling ook niet, maar goed, dan hebben die mannen het zo enorm druk met alles regelen. En de kraamverzorgster stuurde hem ook nog voor ingewikkelde boodschappen (tepelhoedjes e.d.) Toen ik een jaar BV had gegeven (en Thijs dus 1 was) had hij daar niet aangedacht, terwijl dat voor mijn idee toch een enorme prestatie was, iets waar ik echt voor gevochten heb om het vol te houden. Dat vond ik toen wel moeilijk, maar goed, het was zo ! Geniet van je verlof meid ! Groetjes, Nikki F
mijn man heeft ook niets bijzonders gedaan.. behalve grappen dat ik nu mooi de koeien kon gaan melken en hij uitslapen smorgens..
Zou niet eens in me opkomen dat ie wat bijzonders moet doen dan. Zou niet weten waarom eigenlijk. Denk ook eerder dat ie me gaat plagen met het feit dat ik lang "vakantie" heb dan hihi
hier niks, hoor, ook niet na de bevalling. ja, wel broodje filet américain, maar dat had ik ook wel gezegd dat ik dat graag wilde eten zodra het weer mocht. maar my lord: 'werpsieraad'?!? het woord alleen al: laat maar... mijn lief is niet zo attent op dat vlak, ik heb nog nooit iets van hem gehad op dat vlak. hij is niet zo van de cadeautjes.
Werpsieraad ... inderdaad wat een vreselijk woord ! Nee, ik zou niet op het idee komen, en mijn man al helemaal niet denk ik ! Wie verzint zoiets en geeft het dan deze naam ? Ik ga eens googlen ...