Wanneer formulieren wazo ontvangen

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door Linsey1234, 13 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linsey1234

Linsey1234 Nieuw lid

13 apr 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag,

Even een vraagje. Ik heb zelf vorige week donderdag mijn wazo uitkering aangevraagd. Er werd mij gezegd dat ik snel de formulieren thuis gestuurd zou krijgen. Ik ben al laat met aanvragen omdat mijn uitzendbureau zei dat alles geregeld was. Maar ze hadden niks bij het UWV aangevraagd dat moest ik zelf doen. Ik heb een fase A contract.

Alleen nu belde ik vanmiddag en die vrouw zei weer van je krijgt de formulieren pas omstreeks je eerste verlofdag. Maar ik heb ergens gelezen dat je ze al daarvoor moet hebben.

Dus nu is mijn vraag wanneer krijg ik mijn wazo formulieren die ik getekend retour moet sturen. Mijn eerste verlofdag is 24 april.

Met vriendelijke groet,

Linsey

2. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Beste Linsey,

Je wilt graag weten wanneer je het aanvraagformulier van je zwangerschapsuitkering kunt verwachten.

Het is niet prettig als je geen eenduidig antwoord op je vraag krijgt. Ik heb hem daarom voor je uitgezet bij de inhoudsdeskundige. Ik kom er zo spoedig mogelijk op terug.

Met vriendelijke groet,

Mariël
    UWV Webcare Team

3. Linsey1234

Linsey1234 Nieuw lid

13 apr 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké bedankt. Ik ben benieuwd naar het antwoord.

4. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Hoi Linsey,

Ik stuur je even een privébericht voor informatie.

Met vriendelijke groet,

Mariël
    UWV Webcare Team
    Webcare - UWV - Over UWV

Deel Deze Pagina