Hallo ik heb pas contact met jullie gehad over me ziektewet uitkering.en zou vier weken duren ik heb al telefonisch contact gehad met me re-integratie begeleider waarom ik thuis zit.en belde snel dezelfde dag al terug dat er besloten is dat ik thuis blijf tot me verlof. Nu heb ik met dagtekening 19 december de brief gehad dat er na dagtekening brief de uitkering wordt over gemaakt krijg ik die dan à.s. Week of pas in januari want de brief zeg 4 dagen en de mevr van uwv zei 6 januari.
Beste Priscilla1987, Na berekening van je uitkering wordt zo spoedig mogelijk een eerste betaling gedaan. Je recht op uitkering is op 19 december beoordeeld. De laatste betalingen van 2013 zijn op 19 december gedaan. Als meteen een betaling is gedaan, zou je die deze week op je rekening kunnen verwachten. Is afgelopen vrijdag geen betaling verwerkt, dan zal het bedrag pas in januari op je rekening worden bijgeschreven. Ik kan zonder je gegevens uiteraard niet beoordelen of de betaling is verwerkt. Ik raad je daarom aan om even contact op te nemen met UWV Telefoon (0900 - 9294), mijn collega kan aan de hand van je BSN inzien of er een bedrag onderweg is. Je mag ook een DM met je contactgegevens sturen, dan zoek ik het voor je uit. Met vriendelijke groet, Robert UWV Webcare Team www.uwv.nl/webcare