he meiden, Heb nu verlof en wil lekker films gaan kijken, maar welke vonden jullie echt de moeite waard???
ok hier het lijstje must see: the ledge the skin i live in die nieuwe...mannen die vrouwen haten maar dan de amerikaanse versie: the girl with the dragon tattoo heet het volgens mij grown ups being john malcovich juno uuhhmm die film met justin timberlake...hoe heet ie nou weer best een nieuwe film, romantische komedie is het(niet bad teacher) friends with benefits heet het! erg leuke film
terug naar de kust. zo heete hij volgens mij. is van de week op tv geweest. is een film met linda de mol. was erg goed en spannend!
Mijn Nederlandse favo's : *Bride Flight *De Storm * De Tweeling (wat oudere film) * Zwartboek Engels: *Atonement (Súpermooi!!) * The Duchess (net als Atonement, ook met een super hoofdrool voor Keira Knightley)
uhm ja ook friends met benefits, komt een vrouw bij de dokter, Transporter1 2 en 3 ( heerlijke man) Uhmm the Bourne trilogie. (mijn favo's)
Dat is absoluut een must see film! Vergeet alleen de tissue's niet. The next three days. Blitz. The mechanic. (tja Jason Statam....) The bourne triologie (Matt damon is altijd leuk om te zien, vind ik ). The hangover 1&2. Vond deel 1 persoonlijk mooier dan deel 2. Wij hebben van de week Drive Angry gekeken met nicolas cage. Opzich is de verhaal lijn van die film wel goed. Is een beetje een actie/science fiction. Dat science fiction achtige hoeft van mij niet zo, had hem mooier in puur actie gevonden. Maar als je van sf houdt, is het wel aanrader.