nee ik vind je geen aansteller! Jouw gezondheid en die van je kind gaan voorop, en dan moet je de verantwoordelijkheid nemen om geen onnodige risico's te gaan nemen (wat dat ook is) Als ze dat niet begrijpt jammer dan dat is jouw zorg op dit moment niet, misschien zal ze dat later snappen als ze zelf kids heeft... (mocht ze al kids hebben dan snap ik haar zoiezo niet )
@Anniej: Wat fijn dat je besloten hebt om niet te gaan! Het is erg link op de weg.. En een ongelukje hoeft niet eens aan jou te liggen he.. Ben blij dat je niet bent gegaan !! Fijn dat je begeleidster begripvol was. De afspraken die nu gemaakt zijn, die zullen je 'vriendin' ook wel aanspreken, toch? Scheelt haar ook tijd. Succes met afstuderen en met de laatste loodjes!
Fijn dat het zo is opgelost! enne de reactie van je begeleider vond ik belangrijker dan die van je studiegenoot.
ik zou wel zijn gegaan. Ik heb winterbanden en niks mis met de wegen verder vind ik...iedereen rijdt al rustig en ik ga ook best vaak nog alleen met de auto nu nog....overal naartoe! Succes in januari
Op de snelweg ging het wel, alleen het is echt uitkijken geblazen hoor! Misschien had je het openbaar vervoer kunnen nemen? naja ik vind het wel verstandig aan de ene kant.
Nou zo'n drama was het op de weg niet, in heel Almere was het niet glad, hier in het dorp ook niet terwijl er dikke sneeuw lag wat spiegelde etc. Heeft ook echt de hele dag gesneeuwd. Was prima te rijden, gewoon met normale snelheid naar huis gereden, wegen waren vrij en prima te doen.
Wat is dan het verschil of je in een bus zit, of in je eigen auto? Dat vraag ik me dan af altijd. In een bus heb je geeneens gordels, als die gaat glijden flikker je gelijk van je stoel. Dus ik vraag me af: waarom zou het OV beter zijn dan met de auto?
In de grotere steden en de randstad heb je trams en randstadrail, die hebben minder last van geen grip. Over de bus ben ik het idd met je eens.
goed dat je niet meer de weg op bent gegaan hoor! Heb hier gisteren na mn late dienst een goede botsing gehad... was zo glad en zoveel sneeuw.. en strooien of sneeuwschuivers zag je niet auto is flink kapot , ik heb niets hoor! alleen wat geschrokken.... pas maar goed op jezelf en het zou helemaal fijn zijn als het per mail kan!
Ojoh dat is schrikken! Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen!! Las op internet dat er tijdens de avondspits veel ongelukken gebeurd waren. Ben dus extra blij dat ik niet gegaan ben. We hebben het gesprek inmiddels via de mail gedaan! Dus tis helemaal goed gekomen. Mn afstudeermaatje ook weer blij. En khoef dus pas begin januari weer terug voor het volgende & laatste gesprek! Heerlijk! De kleine mag van mij nu komen Allemaal bedankt voor de reacties!
goed dat je niet bent gegaan hoor. Hier was het vanochtend ook megaglad. En ik heb winterbanden, maar in de bocht voelde ik de auto gewoon wegglijden. (Godzijdank, stonden daar geen bomen.) En ik reed 30 op een weg waar je normaal 60 mag (en wel harder kan) Het was echt niet vertrouwd. Blij dat ik weer thuis was.
Tsjoh...echt bizar allemaal! Hoor het idd van heel veel mensen, dat het zo spekglad is op de (binnen)wegen. Gelukkig wel een goede afloop!!!! Ik stap daarom dus ook echt niet alleen de auto in met dit weer als het niet nodig is.