Zonder handschoenen de kou in

Discussie in 'De lounge' gestart door Giltje, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giltje

Giltje Niet meer actief

Hey

ff een hele stomme vraag maar ben ik nou echt de enige die altijd zonder handschoenen in de kou naar buiten ga?

Echt als ik moet lopen of fietsen en het is koud buiten doe ik nooit handschoenen aan omdat mijn handen heel snel warm worden en ik dus geen handschoenen nodig heb. (Als ik op de scooter ga doe ik ze wel aan hoor want dan beweeg ik niet :D )

Ik werd gister vet raar aangekeken door voorbij gangers omdat ik geen handschoenen aan had (denk ik) echt zo maf XD

Hebben meerdere dit?

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb altijd handschoenen aan op de fiets, met lopen niet, heb van mezelf bijna altijd kouden handen,

Ik vind het knap hoor dat je zonder handschoenen gaat hihi

3. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.642
    173
    63
    Vrouw
    Hier ook bijna nooit handschoenen, mijn handen worden even koud en dan weer warm. Mijn vriend is er jaloers op haha

4. Giltje

Giltje Niet meer actief

lol als ik warme handen heb en draag dan handschoenen vind ik dat heel vervelend aanvoelen, en zou ik ze toch weer uit doen XD kan ik net zo goed geen handschoenen dragen haha

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb ook nooit handschoenen aan. ik heb wel een stel maar die zijn voor de wintersport

6. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Ik draag zelfs twee paar handschoenen over elkaar! Ik kan totaal niet tegen de kou.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik draag ze ook niet.

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.171
    8.163
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    zonder handschoenen ga ik kapot, na 5 min zijn mn handen blauw

9. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Haha dan heb je aan mijn vriend een goede, die gaat met dit weer zonder handschoenen en in een korte broek naar buiten. :p Hij houdt helemaaaal niet van lange broeken en vind het onzin om zich warm aan te kleden in de winter omdat hij het niet koud heeft. Alleen als hij werkt, dan heeft hij een lange broek aan. En dat alleen maar omdat het moet. :p Hij loopt ook pas sinds deze week met een jas aan, het liefst gaat hij in een t-shirt of trui naar buiten. ;)

10. Giltje

Giltje Niet meer actief

Wordt hij dan niet ziek zo? moet er niet aandenken om in korte broek ofzo naar buiten te gaan met sneeuw XD

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    als je een goede weerstand hebt niet

kou is geen virus of bacterie he dus van kou op zich word je niet ziek

12. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Hij wordt idd er niet ziek van als hij in een korte broek naar buiten gaat. Hij is eigenlijk (bijna) nooit ziek. ;)

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Krijg het al helemaal koud van het lezen brrr hihihi

14. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Ik ook lekker handschoenen aan! Ik kan niet tegen kou, heel mijn handen zijn al weer stuk met kloofjes etc. (dit heb ik ook met sopwater hoor dus ook daarbij handschoenen aan)
    En ik heb het ook snel koud dus lekker warme handen op die manier terwijl ik de wagen duw :D

15. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    ik heb ook 2 paar over elkaar aan, dunne fleece handschoenen en daaroverheen mijn leren handschoenen, zonder handschoenen kan ik echt niet!

16. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb (nog) geen handschoenen, omdat ik nog geen mooie heb kunnen vinden :) Vind het eigenlijk prima vol te houden zo.

17. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Haha ja soms heb k dat ook wel hoor. :p Vind het wel grappig, hoe hij aangestaart wordt als ie over straat gaat. Meestal wordt ie dan met open monden aangekeken. En hij heeft er gewoonweg schijt aan. :p

Deel Deze Pagina