Hey ff een hele stomme vraag maar ben ik nou echt de enige die altijd zonder handschoenen in de kou naar buiten ga? Echt als ik moet lopen of fietsen en het is koud buiten doe ik nooit handschoenen aan omdat mijn handen heel snel warm worden en ik dus geen handschoenen nodig heb. (Als ik op de scooter ga doe ik ze wel aan hoor want dan beweeg ik niet ) Ik werd gister vet raar aangekeken door voorbij gangers omdat ik geen handschoenen aan had (denk ik) echt zo maf XD Hebben meerdere dit?
Ik heb altijd handschoenen aan op de fiets, met lopen niet, heb van mezelf bijna altijd kouden handen, Ik vind het knap hoor dat je zonder handschoenen gaat hihi
Hier ook bijna nooit handschoenen, mijn handen worden even koud en dan weer warm. Mijn vriend is er jaloers op haha
lol als ik warme handen heb en draag dan handschoenen vind ik dat heel vervelend aanvoelen, en zou ik ze toch weer uit doen XD kan ik net zo goed geen handschoenen dragen haha
Haha dan heb je aan mijn vriend een goede, die gaat met dit weer zonder handschoenen en in een korte broek naar buiten. Hij houdt helemaaaal niet van lange broeken en vind het onzin om zich warm aan te kleden in de winter omdat hij het niet koud heeft. Alleen als hij werkt, dan heeft hij een lange broek aan. En dat alleen maar omdat het moet. Hij loopt ook pas sinds deze week met een jas aan, het liefst gaat hij in een t-shirt of trui naar buiten.
Wordt hij dan niet ziek zo? moet er niet aandenken om in korte broek ofzo naar buiten te gaan met sneeuw XD
als je een goede weerstand hebt niet kou is geen virus of bacterie he dus van kou op zich word je niet ziek
Hij wordt idd er niet ziek van als hij in een korte broek naar buiten gaat. Hij is eigenlijk (bijna) nooit ziek.
Ik ook lekker handschoenen aan! Ik kan niet tegen kou, heel mijn handen zijn al weer stuk met kloofjes etc. (dit heb ik ook met sopwater hoor dus ook daarbij handschoenen aan) En ik heb het ook snel koud dus lekker warme handen op die manier terwijl ik de wagen duw
ik heb ook 2 paar over elkaar aan, dunne fleece handschoenen en daaroverheen mijn leren handschoenen, zonder handschoenen kan ik echt niet!
Ik heb (nog) geen handschoenen, omdat ik nog geen mooie heb kunnen vinden Vind het eigenlijk prima vol te houden zo.
Haha ja soms heb k dat ook wel hoor. Vind het wel grappig, hoe hij aangestaart wordt als ie over straat gaat. Meestal wordt ie dan met open monden aangekeken. En hij heeft er gewoonweg schijt aan.