Hoi allemaal, Ik ben sinds 2 weken nu flink misselijk...elke dag! Ik geef niet over...maar ben na me ontbijt gelijk misselijk. Gister avond....en vandaag...vind ik het allemaal zo meevallen qua misselijkheid. Niet dat ik het heel erg vind hoor...het is ook nog niet helemaal weg...maar het is gewoon een stuk minder. Moet ik me daar zorgen over maken...of is het normaal...kan het zijn dat ik nu al over de HCG piek heen ben ofzo? Heb verder nergens last van hoor...maar ik vroeg me af of het per dag kan verschillen hoe misselijk je bent? Sorry ik ben een leek hierin...en dit is me eerste zwangerschap die al bijna 9 weken in me buik zit....dus ik vind het gewoon beetje spannend Alvast bedankt voor jullie antwoorden! Liefs EVa
Meid maak je niet druk erom. Bij mij verschilt het ook enorm per dag..... De ene dag moet ik smorgens rennen naar de w.c en zo weer dagen niet. Dan weer de heel dag misselijk en dan weer niet. Geniet van de momenten dat je niet misselijk bent zou ik zeggen!
Oh ok super...jah ik ben er ook blij mee...heb het gevoel dat ik eindelijk even kan ademhalen en weer ff normaal functioneer... Dank je wel voor je geruststellende antwoord! Liefs Eva
Bij mij verschilt het ook. Ik was tot een week geleden erg misselijk, niet overgeven, maar gewoon de hele dag akelig. Vorige week werd het opeens een stuk minder. Maar sinds maandag is het weer in volle hevigheid terug. Met (hoop ik tenminste) als piek nu... Vanmorgen hield ik niks binnen, spuugde alles uit, naar omdat ik medicijnen nodig heb tegen darmverstopping die ik het best met veel water op mijn nuchtere maag moet slikken... Dus mijn ervaring tot nu toe is: kan heel erg wisselen... We moeten elkaar met z'n allen maar sterkte wensen
Bij mij verschilt het ook. Ik merk dat de misselijkheid erger is als ik niet goed uitgerust ben, of zoals nu grieperig ben. Slaap ik 2 dagen goed, is de misselijkheid ook een stuk minder...