Hoi allemaal, Ik ben sinds 2 weken nu flink misselijk...elke dag! Ik geef niet over...maar ben na me ontbijt gelijk misselijk. Gister avond....en vandaag...vind ik het allemaal zo meevallen qua misselijkheid. Niet dat ik het heel erg vind hoor...het is ook nog niet helemaal weg...maar het is gewoon een stuk minder. Moet ik me daar zorgen over maken...of is het normaal...kan het zijn dat ik nu al over de HCG piek heen ben ofzo? Heb verder nergens last van hoor...maar ik vroeg me af of het per dag kan verschillen hoe misselijk je bent? Sorry ik ben een leek hierin...en dit is me eerste zwangerschap die al bijna 9 weken in me buik zit....dus ik vind het gewoon beetje spannend Alvast bedankt voor jullie antwoorden! Liefs EVa
Meid maak je niet druk erom. Bij mij verschilt het ook enorm per dag..... De ene dag moet ik smorgens rennen naar de w.c en zo weer dagen niet. Dan weer de heel dag misselijk en dan weer niet. Geniet van de momenten dat je niet misselijk bent zou ik zeggen!
Oh ok super...jah ik ben er ook blij mee...heb het gevoel dat ik eindelijk even kan ademhalen en weer ff normaal functioneer... Dank je wel voor je geruststellende antwoord! Liefs Eva
Bij mij verschilt het ook. Ik was tot een week geleden erg misselijk, niet overgeven, maar gewoon de hele dag akelig. Vorige week werd het opeens een stuk minder. Maar sinds maandag is het weer in volle hevigheid terug. Met (hoop ik tenminste) als piek nu... Vanmorgen hield ik niks binnen, spuugde alles uit, naar omdat ik medicijnen nodig heb tegen darmverstopping die ik het best met veel water op mijn nuchtere maag moet slikken... Dus mijn ervaring tot nu toe is: kan heel erg wisselen... We moeten elkaar met z'n allen maar sterkte wensen
Bij mij verschilt het ook. Ik merk dat de misselijkheid erger is als ik niet goed uitgerust ben, of zoals nu grieperig ben. Slaap ik 2 dagen goed, is de misselijkheid ook een stuk minder...
Ok thanx....voelt fijn om te horen dat jullie het ook wisselend hebben! Jullie ook veel sterkte met de misselijkheid! Liefs Eva
Ben sinds een week of drie misselijk...de hele dag door 's Ochtends bijna standaard onder de douche enorm kokhalzen (komt niet echt wat mee)...daarna de hele dag 'surviven' met kleine hapjes (lastig soms dat akelige gevoel op werk). In de avond vind ik het nog het vervelends, weet dan ook niet zo goed waar ik trek in heb...of ik wel trek heb! Maar inderdaad het kan wisselen, heb vandaag toevallig een redelijk goede dag meteen maar van genomen door mijn huis een beetje op te ruimen, merk dat ik daar de laatste weken echt geen energie voor heb! Inderdaad, gewoon genieten van het feit dat het even 'weg' is en maar hopen dat het bij het begin hoort
Hier ook wisselend, dan dagen moe en misselijk en dan dagen weer goed, hoop iedere keer dat ik er nu vanaf ben, maar ,ag dat tot nu toe nog niet hopen of ik ben de dag erna weer helemaal naar...
ik ben ook de hele dag misselijk maar vandaag van bed was ik wel misselijk maar heb een broodje gehad en nu is het eigenlijk over. ik vindt dit gewoon vreemd dat dat mij gebeurd! ik hoor elke morgen boven de wc te hangen en een stukje brood en rennen....... maar gaat vandaag redelijk goed ik klop het gelijk af want blijf het raar vinden komt straks vast terug. ik ben s avonds het best dan doe ik mijn huishouden ook maar de rest dan kan je me opvegen want ik ben dan zo brak als wat liefs