Dag dames, Heb dus bloedverlies net als een menstruatie. Het is nu wel opgehouden. Gisteren dacht ik laat ik even checken of ik geen schimmelinfectie heb omdat ik enorm branderig gevoel heb beneden. Huisarts heeft gekeken inwendig met een eendenbek hij constateerde een enorme rode baarmoedermond. Dus vandaag ineens bloedverlies donkerrood en dan weer bruin. Echo gevraagd om gwn te kijken of het nog intact is en dat was t. Echo rechts is van vandaag en links van eergisteren. Zij dacht niet gelijk aan een miskraam omdat het vruchtzakje dan grijzig zou zijn ofso. Nou wie heeft ook veel bloed verloren zonder buikpijn en t ging goed en wie niet?
Niet teveel zorgen maken hoor. Ik heb het bij zowel mijn eerste zwangerschap (dochter is nu 3,5) en bij mijn 2e zwangerschap gehad (ben nu 18 weken). Had het vrij regelmatig en ook heftig. Kleur varieerde van donkerbruin naar rood. Volgens mij is het belangrijk dat je geen krampen hebt, dat heb ik zelf nooit gehad namelijk. Is het je eerste zwangerschap? Ik was toen heel onzeker en zat regelmatig bij vk. Heb zelfs toen bij 6 weken vervroegde echo gedaan, omdat ik bij vk pas met 9 weken terecht kon. Bij m’n tweede zwangerschap schok ik ook wel, maar was er een stuk relaxter onder. Ik hoop dat dit je wat helpt. Probeer in ieder geval niet al teveel zorgen te maken. Het hoeft echt niks slechts te betekenen
Dit is mijn derde zwangerschap en moet je zeggen dat t bij Mn eerste kind had Mn dochter ook echt bloed als menstruatie. Varieerde idd donkerbruin tot donkerrood zoals nu. En idd geen krampen. Ik voel er niks bij geen angst ofso Mss omdat deze zwangerschap niet gepland was ik weet t niet. Hoelang duurde t vloeien bij je? Bedankt voor je berichtje.
Ik had bij min jongste 3x een heftige bloeding.... de eerste 2 heftiger dan een menstruatie! Was wel iets verder, 7/8 weken en 13 weken. Alles toch goed gekomen
Hier van week 5 tm 12 bruin en bloedverlies gehad. Zonder buikpijn. Heel naar, maar het is uiteindelijk goed gekomen Het blijft 50/50 bij bloedverlies, maar de goede echo is voor nu in ieder geval een goed teken! Bekende verloskundigepraktijk tr, fietste er dagelijks langs naar mijn werk
Ik heb dus een echo gehad vndg dat hadden we afgesproken. Is t onderste nou een vruchtje? Ik heb nu wel gezegd dat ik niet meer kom tot aan de 28ste.
Ja dat zag je gisteren nog niet. Dus het groeit wel. Net weer bloedverlies het lijkt nu wel een gewoonte. Heel irritant.