peter en meter kiezen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door peekaboo, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    hoe kiezen jullie een meter en peter ?
    op bassis van welke eigenschappen en aspecten ?
    wat is voor jullie belangrijk ?
    bij men eerste heb ik het blijkbaar fout gedaan aangezien de meter naar men meisje niet omkijkt heb haar op 6maand tijd 1keer gezien :(

2. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Wij hebben gekozen door te kijken voor degene waarvan wij zeker weten dat ie er altijd voor de kleine zal zijn! Bij Gilani zijn mijn zus en mijn nichtje de peettantes en zij zijn beide super goed voor de kleine en Gilani ziet ze ook veel! En voor de kleine die nu onderweg is heeft mijn vriend zn beste vriendin en ik mijn beste vriendin! Die zijn nu al super gek met Gilani en vangen op als het nodig is ( wat eigelijk nooit voorkomt, maar toch:) ). Dat vinden wij het belangrijkste, dat we weten dat ze er altijd voor de kleintjes zullen zijn.

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wij kiezen geen peter en meter! We merken bij mijn neefje en nichtje dat er toch meer aandacht naar de één gaat dan naar de ander door de peter en meter. En dat vinden we niet helemaal eerlijk. Dus vandaar geen peter en meter. Scheelt ook weer wat denkwerk ;)

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Bij gelani is m'n zusje peettante en een van hubbies beste vrienden (hij wou persee iemand van zijn kant)

Bij dit kindje worden mijn twee broers het zeker en dan moet hubbie nog maar kijken wat hij ermee doet ;)

Deel Deze Pagina