Hoogzwanger en de feestdagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roos02, 16 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissSol

MissSol Bekend lid

20 dec 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Hier ook steeds minder zin in de feestdagen. Heb vooral einde van de dag dat ik niet meer lekker kan zitten en erg moe ben en vaak moet liggen dus zie dus wel een beetje tegenop om bij familie te zitten. We gaan ene dag naar eigen familie toe, mijn moeder kwam nog wel met het idee om even leuk naar een restaurant te gaan, dit heb ik heel netjes geweigerd, dat zie ik nou echt niet zitten met als ik bijna 37 weken zwanger ben. En andere dag naar schoonfamilie.
    Met oud en nieuw blijven we lekker thuis zonder visite.

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hier eigenlijk heel veel zin in de feestdagen, als de baby komt dan komt hij maar, jongste kwam met 37 weken dus we zien het wel, beide kerstdagen worden bij ons thuis gevierd lekker gourmetten en we zien wel hoe het loopt:D:D:D:D

3. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Alles onder voorbehoud, maar:
    Eerste kerstdag bij mijn familie,
    Tweede kerstdag bij zijn familie.

Ik voel me bij beiden wel zo op mijn gemak dat als ik wil liggen, dat geen probleem is. Als de kleine man er al is, dan blijven we natuurlijk gewoon thuis :D

Ik vind Kerst altijd zo gezellig! Als ik niet lig te puffen, wil ik er gewoon bij zijn! ;)

4. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    1e kerstdag 39 weken zwanger en we hebben gezegd we vieren het dit jaar niet lekker thuis en verder niets...en 01 jan uitgerekend en man is op 31 Dec jarig en dat vieren we ook niet... Gelukkig zijn we er beide over eens:)

Hoop eigenlijk dat hij er dan al is 😊

5. isa1

isa1 Actief lid

3 feb 2015
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier tegen kerst 38 weken zwanger. Kerstavond is bij mijn neef, op 2 minuutjes van bij ons. Kerst zal bij de schoonouders zijn, maar nog geen concrete plannen, ook maar op 10 minuutjes. Oudejaarsavond willen we thuisblijven, schoonouders komen misschien langs. Nieuwjaarsdag 's middags bij mn ouders, 1 straat verder. En in de namiddag / avond bij de familie van ml. Alles onder voorbehoud natuurlijk. We zien wel de dag zelf.

6. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Met kerst ben ik 38 weken zwanger..
    Kerstavond lekker met zijn 2 en 1e kerstdag naar schoonouders lekker eten en 2e kerstdag naar mijn ouders ook lekker eten haha daarbij zijn dan ook mijn zus en broer met aanhang en kinderen..
    Moet ook zeggen dat ik niet zo moe ben en dat het eigenlijk nog steeds goed gaat.
    Alles is uiteraard onder voorbehoud maar denk dat ik gewoon lekker kerst vier hoor!

Deel Deze Pagina