hoogzwanger en de griep

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door daantje889, 14 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje889

22 okt 2013
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

pfff wat kan een mens zich slecht voelen! 36 weken zwanger en vannacht kletsnat van de koorts wakker geworden..
    snot verkouden, overal pijn... :(

net tegen al mijn principes in 2 paracetamolletjes ingenomen maar of die echt werken..

wie heeft er een tip om zo snel mogelijk weer op te knappen? Griep is nooit fijn.. maar nu op het laatst.. pfff ik gun het niemand!

2. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Mijn enige tip is goed uitzieken, dan ben je hetmmaar kwijt. Lijkt me niet fijn om zo te bevallen. En je mag 3x daags om de 6 uur 2 pcm (volgens mijn vk) verder zou je kunnen stomen boven heet water. En lekker veel slapen.
    Beterschap

3. Frutsel04

Frutsel04 Actief lid

14 apr 2014
    220
    58
    28
    Gelukkig heb je meestal nog wel een paar weekjes te gaan met 36 weken, dus genoeg tijd om op te knappen! Maar vervelend is het absoluut.

Ik ben morgen 40 weken zwanger en sinds vandaag ziek :( Hopelijk blijft de kleine nog even zitten tot ik me beter voel, want zo kan ik echt niet bevallen :S

Beterschap!

4. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

19 mrt 2014
    200
    0
    0
    Ik lag afgelopen weekend ook met deze verschijnselen in bed :(
    Bah, echt vervelend!
    Ik heb gewoon rust gehouden, veel geslapen, veel thee gedronken, pcm genomen op zijn tijd, gebadderd, gestoomd en veel fruit gegeten.
    Ik denk niet dat er een tip is waardoor het sneller over is, je moet eraan toegeven vrees ik...
    Beterschap in ieder geval!

Deel Deze Pagina