Enge films

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door steenbokje, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik ben dol op hele enge films, dan met name de geestenfilms, bezetenheid, demonen, hoe duister en enger hoe beter.
    Schijt altijd in m'n broek maar vind het heerlijk om het te kijken. Nu ik zwanger ben merk ik dat het veel langer bij me blijft en (ssst geheim) check ik de slaapkamer voor het slapen gaan hihi.
    Hoe doen jullie griezelfilm liefhebbers het? Toch lekker kijken en een nachtje minder slapen of 9 maanden niet meer griezelen.
    Of hebben jullie nog goede tips om het snel los te laten?

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik kijk het steeds en heb nooit last van gehad... Afgelopen vrijdsg nog naar bios geweest voor Mama. Was wel leuk:)
    Elke dinsdag nieuw afleveting walking dead..,
    Hoe bloedering grizelig etc hoe beter :)))

Heb geen last voor de zwangerschap en geen lans nu gehad...

3. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Ik heb precies het zelfde erg he droom zelfs over dat ik bezweten
    wakker wordt nooit gehad.

4. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Oh mama in de bios! Lefgozer haha dat durf ik niet. Pff ben echt een watje geworden. Vannacht ook een nachtmerrie gehad. Gisteravond the haunting in Connecticut gekeken. Ook een aanrader. Hoe was mama?

5. MamaKita

MamaKita Actief lid

21 jan 2013
    135
    0
    0
    thuismama
    Almere
    ik ben ook banger nu hoor! maar mijn hormonen gieren rond dus alles word zwaar versterkt op hetmoment, ik kies er gewoon even voor om het wat minder te kijken, als ik de hele tijd loop te panieken en bang ben, geniet ik gewoon wat minder van de zwangerschap. Ook moet mijn man wel eens de kost in dus dan slaap ik alleen thuis metmijn peuter, nou doodeng hoor, dus ik kijk gewoon maar even niet meer!

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik kan gewoon blijven kijken; het doet mij evenveel als de momenten dat ik niet zwanger ben (bijna niks dus).

7. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hier ook een ontzettende horrorfan, maar trek de schrikeffecten ook niet meer zo op het ogenblik!
    2 weken geleden 'Sinister' gezien :$ Heel spannend en best wat schrikmomenten, maar heb de helft vanachter een kussentje bekeken. Normaal gesproken kan het me niet eng en duister genoeg, maar wat een watje ben ik ineens! :)

8. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    hier ook een horrorfilm fan.. heb er nooit tegen gekund, alleen bij mij is het nu ook echt veeel erger dan voor dat ik zwanger was.
    gisteravond zo'n muziek knuffeltje af laten spelen op me buik, doe ik iedere dag, alleen nu had ik het in het donker gedaan, lag al in me bed.. nou wat voor horrorbeelden ik dan krijg, echt belachelijk, maja heb ze wel :p

9. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier niets veranderd :) Kijk nog steeds graag horror en dat soort dingen.

10. missS85

missS85 Actief lid

21 jan 2013
    126
    0
    0
    haha ik vond dat ook altijd geweldig z'on films! maar ik kijk niet meer!

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik kon er ook slechter tegen en heb er voor gekozen niet meer te kijken.

12. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ik ben/was ook een enorme horrorfilmliefhebber en sinds mijn vorige zwangerschap en bevalling heb er ik gewoon de zenuwen niet meer voor ofzo! :S paar keer aan een film begonnen en dan na korte tijd uitgezet omdat ik er naar van werd, hmpf.. softie geworden en gebleven ;)

13. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Haha hier nog 1.. Hou van die films!!! Alleen.... Ik kan er niet meer naar kijken :) Zo stom.. Laatst een film opgezet en na 10 minuten zette ik hem uit haha.. Werd er bloednerveus van..

14. Ik krijg al de kriebels als ik voorstukjes kijk van die film 'mama'... brr :$

15. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier geen last van dat ik het enger vind dan normaal, maar ik merk wel dat ik uit mezelf meer de vrolijkere dingen opzoek. Tis meer zo dat ik minder behoefte heb om enge dingen te kijken :p

Deel Deze Pagina