Vandaag mijn eerste buikschildering gemaakt en wel bij mijn zusje van 23 weekjes zwanger! Zo leuk om te doen! en zaterdag mag ik al nog iemand zn buik beschilderen Leukleukleuk! *Hoop dat ik hier goed sta was aan het twijfelen*
Heel mooi hoor. Had je zelf de afbeelding uitgezocht of doet de klant dat zelf. Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik t zal laten doen. Ik heb alleen niet zo een strakke buik. Zit nog een laag vet overheen van mijzelf. En ben bang dat het er dan niet mooi uit ziet. Om die reden heb ik ook nog geen buikfoto's gemaakt. Maar heel knap dat je dat zo kan maken!
Erg mooi! Zie dat en dikke buiken zoekt. Kom uit Leidschendam. Buik is nog niet dik maar komt er wel aan. wat vraag je voor een buikschildering?
Ze had hem zelf uitgezocht maar ik heb gekeken hoe het het mooiste uitkomt met d'r buikje en hoe ik haar navelpiercing mooi kon wegwerken en geef er ook wel een beetje mijn eigen draai aan. deze meid is ook al stevig van zichzelf en pas 23 weken zwanger dus als ik jou was zou ik het gewoon doen hoor! En ik zelf heb ooit ook een buikschildering laten doen en was toen rond de 100 kilo!
Ik hou je ff in de gaten! Hoop dat ik ook weer een dikke buik krijg in het nieuwe jaar woon in Den Haag en lijkt me heel leuk om te doen!
Dankjewel voor jullie reacties! Mensen met vragen heb jullie een pb gestuurd en de volgende word ook geshowd natuurlijk!