Als het voorweeen zijn, dan nemen ze meestal af als je onder de douche gaat.. Echte weeen blijven wel regelmatig doorgaan.. Maar een beetje voorwerk kan geen kwaad. Misschien heb je alvast wat ontsluiting "cadeau" gekregen
Dit had ik ook vanacht, met veel heftige steken in mijn liezen. Er leek ook een soort "druk" op down under te staan. Kan het niet goed uitleggen maar het was een heet raar gevoel. Pijn in mijn buik had ik niet echt, alleen steken in mijn onderbuik..... Ik ben uiteindelijk in slaap gevallen en had vanochtend nergens last meer van.... Beetje jammer!
Ik ben dan niet hoogzwanger maar heb ook met enige regelmaat menstruatiepijnen - soms ineens best heftig. Hebben jullie het ook eerder gehad?
@ Odess: ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook menstruatiepijn gehad, maar vanaf een week of 7 niet meer, tot nu dan. Ik zou je echt niet kunnen vertellen wat het in jouw geval is. Ik denk dat je baby gewoon even flink aan het groeien is, je baarmoeder moet dan meegroeien en daar kun je last van hebben.
ik up dit topic weer even, want ik heb vandaag de hele dag constant (dus niet in golven) een zwaar menstruatie gevoel in onderbuik en rug. het is heeeel eventjes weggeweest (uurtje) en nu begint het weer. zijn dat ook nog voorweeen? horen die niet in golven te komen?
Is je kindje al ingedaald? Misschien dat je daar last van hebt? Ik dacht dat je voorweeën inderdaad niet continu zou moeten hebben. Ik had zelf gisteren heel de dag last van mijn buik en de ene harde buik na de andere, maar zoals jullie zien: er is nog niks gebeurd...
Hoop dat je baby er inmiddels al is Ik dacht ook aan voorweeën. Niet leuk, maar met een beetje geluk zorgen ze wel vast voor wat verweking en eventueel ontsluiting. Dat heb je dan vast gewonnen als je 'voor het echie' gaat
Jep zijn voorweeën, ik had nooit last van oefenweeën, totdat ik een nacht ze dus kreeg ze zijn heel snel overgegaan in echte weeën, dus het kan heel snel gaan. Ze raden idd aan om in douche of bad te gaan zitten om voor/oefenweeën te onderscheiden van echte weeën
het zijn geen indalingsweeen, beebje is al ingedaald. (dat is echt heel snel in een paar dagen tijd gegaan, dus misschien had mijn bm wat aanpassingsproblemen?) vannacht ook heel veel last van gehad, vanochtend in bad geweest en nu is het over.
Ook ik heb sinds vanochtend ik een zeurende pijn in mijn onderbuik, af en toe is het met vlagen wat erger. Heb eigenlijk nooit last gehad van menstruatiepijn D) dus ik zou niet weten hoe dat voelt.... Voorweeen tot nu aan toe ook niet echt gehad, behalve harde buiken dan. Zijn het voorweeen? Oefenweeen? Of is dit het begin van het echte werk? Pffff, afwachten denk ik maar.....
Dank jullie wel!! Pijn komt ongeveer elke 10 minuten (heb het niet precies getimed), blijft even hangen en is dan weer weg.... Weeen moet je toch voelen als een soort van golf???? Om nou te zeggen dat het daarop lijkt... ehhhh.... NEE. De pijn is er gewoon in ene en dan weer niet. Hahaha lekker verwarrend allemaal, ik ben denk ik ook gewoon een beetje te ongeduldig.....
Ik heb gisteren ook ong. een uur lang flinke menstruatiepijn gehad, dacht dat dit het indalen v/d baby kon zijn maar als ik jou verhaal dan lees begin in weer te twijfelen... Hoop niet dat het het begin van de bevalling is... ben dan wel heel nieuwsgierig naar onze frummel maar 35 weken vind ik nog wat aan de vroege kan!!! Dinsdag moet ik weer voor controle en zal het dan eens vragen... Liefs Nelleke
Ohhhhh was ik ook eens zover Ben wel benieuwd wanneer het bij jullie door gaat zetten! Alvast veel succes voor de bevalling! Dat het maar vlot mag gaan
Ik heb ook al een paar dagen menstruatiekrampen. Heel even, en dan is het weer weg, en dan komt het weer. Gelukkig houdt het niet lang aan. Heb ook al een tijdje een spierpijn achtig gevoel daaronderin, de VK zei dat dat door het hoofdje komt. Mijn baby is al ingedaald.
Hoi meiden, Even een update...... zondagavond ben ik bevallen van een supermooie dochter!!!! Om 13:00 uur stopte de "menstruatie-krampen" en begonnen de eerste echte weeen. Voor alle meiden die ook zwanger zijn van de 1e: als de weeen/bevalling echt begint dan weet je dat echt meteen! Het zijn inderdaad een soort van golven; je voelt de pijn licht aankomen, dan een piek en dan zwakt het weer af. De weeen kwamen meteen heel snel achter elkaar, binnen 5 uur naar volledige ontsluiting en nog eens 1.5 uur later had ik onze dochter in mijn handen Ze doet het hartstikke goed, wat een wonder..... ik ben helemaal verliefd Succes allemaal met de laatste loodjes!!! Ik hoop dat hetvoor jullie ook snel mag beginnen!