Baby voelen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Gwendo, Aug 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gwendo

Gwendo Actief lid

Jun 9, 2009
    106
    0
    0
    Vraagje: ik denk dat ik de baby nog niet voel. wat ik verwacht zijn wat klopjes en beweging. ik heb wel iets anders gevoeld dat ik enkel als voelgt kan beschrijven (en sorry hiervoor)...alsof een vis tegen je ingewanden zwemt. het geeft een zacht stekend gevoel. niet echt aangenaam. maar is dit het?? Misschien niet...? Dank voor input!

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik had bij mijn eerste in het begin ook wat klopjes echt heel zacht tegen de binnenkant van me buikwand
    ik noem ze eerder plopjes
    heel apart

3. Ik vond het de eerste keer voelen alsof je heel erg goed nieuw te horen krijgt waar je wereld eventjes van opzekop staat :p

Zo'n glijdend gevoel in je buik, geweldig!

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

het is ook een geweldig gevoel
    en kan niet wachten tot ik het weer voel:D

5. Tink

Tink Niet meer actief

Prachtig gevoel he! Soms vind ik het weer even jammer dat ik dat nooit meer zal voelen. Die kleine vlindervleugeltjes aan de binnenkant van je buik... *zwijmel* ;)

6. nou hier leek het niet op een stekend gevoel, meer plopperig ja.. maar dacht telkens dat het mijn darmen waren. Maar niet iedereen ervaart het hetzelfde. Tijd zal uitwijzen of het de baby is ;)

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Mijn schoonmoeder omschreef het altijd als kietelen tegen je baarmoeder. Denk wel dat jij het voelt hoor!

Share This Page