hi meiden, Zoals de titel al zegt heb nu 3 dagen achter elkaar hoofdpijn. Geen migraine hoor maar prettig is anders. Vandaag 32 weken zwanger. Iemand tips? Ik gebruik liever geen medicijnen oid. Bijvoorbaat dank
Heb je Nog andere klachten? Wanneer is je bloeddruk voor het laatst gecheckt? Zou morgen even de vk bellen en overleggen..
Hmm week 28 van mn zwangerschap had ik de vk gezien en is mn bloed druk gecheckt en die was prima zij ze. Heb over anderhalve week weer een afspraak. Verder geen bijzondere klachten.
Aanhoudende ernstige hoofdpijn is altijd een reden om je vk te bellen en je bloeddruk even te laten checken.
Wat hierboven is gezegd de vk anders bellen ivm je bloeddruk maar de verloskundige zal ook aangeven paracetamol te gebruiken als je bloeddruk goed is en hier ook al dagen hoofdpijn maar heb ook de griep/verkoudheid dus bij mij ligt daar het probleem
Niet om je ongerust te maken maar Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter toen de vk gebeld met dat ik steeds hoofdpijn had maar paracetamol niet werkte. Bleek bij mij pre-eclampsie(zwangerschapsvergiftiging) te zijn. (Hoge bloeddruk en te veel eiwitten in urine) Moest gelijk naar zkh en daar blijven tot ik bevallen was. Inmiddels 4.5 jaar geleden