Dipje

Discussion in 'Zwangerschap' started by AnnaB, May 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    2,106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Pff even van me afschrijven. Heb last van een dipje geloof ik.

Met de oudste gaat het niet echt super. En ik merk dat door het onwijs goede slapen van mij (njah onwijs goed... langer slapen dan 4 uur per nacht zit er gewoon niet in) dat ik steeds minder kan hebben en dat ik erg moe ben.

jongste zit ook echt in de peuter puber fase en dat is te merken ook. Nu is die nog redelijk rustig in huis.

maar merk dat ik soms echt even zoiet heb van pff wat moet ik nu. Huishouden schiet er letterlijk bij in! ik heb er gewoon geen puf en energie meer voor...

Enige wat wel goed verloopt is de zwangerschap. Wel veel last van BI en dat begint nu ook steeds meer te komen. zucht... verder is het dat ik weet dat ik bijna 32 weken ben ander zou ik het ook geloven al ik 20 weken zou zijn.

zucht... ben toe aan vakantie... en wel voor een paar maand...

2. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    kom meid, even doorzetten, je verlof begint bijna en dan kan je meer uitrusten. En het huishouden laat je gewoon een beetje liggen, alleen de noodzakelijke dingen, de rest komt wel weer.

Probeer gewoon zoveel mogelijk je eigen rust te pakken, lekker lang douchen, of in bad. Effies een languit op de bank. Pak wat tijd voor jezelf en laadt je batterij op. Misschien een paar joga oefeningen om rustig te worden.

Dikke knuffel,
    Miek

Share This Page