Hoogzwanger en zindelijk worden..

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Luuz, 20 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik ga hier weg, wat merkwaardig allemaal....

2. miepje

miepje Actief lid

24 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het allemaal niet zoveel met leeftijd te maken heeft, maar meer met het kind zelf en hoe snel hij/zij met zindelijk worden is. Als het kind er zelf ook maar half/half mee bezig is, zou ik er niet aan beginnen om hem/haar koste wat het kost zindelijk te krijgen als ik hoogzwanger was. Natuurlijk wel gewoon de plasjes die hij/zij op de wc wil doen, gewoon lekker laten doen, maar niet zonder luier laten lopen en meer plasjes in de broek dan op het potje laten doen! Als het te vaak misgaat, gewoon even laten rusten en er weer lekker mee beginnen als de rust in huis weer een beetje is teruggekeerd!

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Vanmorgen even drama om luier om te doen, maar na uitleggen dat we echt even boodschappen moesten doen en dat dat niet gaat zonder luier was het prima.. De rest van de dag weinig problemen gehad om te verschonen dus hopelijk was het een eenmalige actie van 'm.. Wat mij betreft wacht hij nog even :)

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Je kunt ook een plastic zak met daarop een handdoekje leggen, dan kun je wel weg met hem. Maar mocht hij moeten plassen, 'voelt' hij het wel..
    Ik zou er persoonlijk wel mee 'oefenen' wanneer hij dat wil..

Deel Deze Pagina