Hoogzwanger nog even weg?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Luppy, 12 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Hoi, ik ben bijna 36 weken zwanger. Wij zijn aan het verbouwen (d.w.z. de aannemer is voor ons aan het verbouwen ;) ). Ik ben vanaf vandaag met verlof en ik ben het nu al helemaal zat thuis. Vanochtend even gevraagd en van de vk 'mag' ik nog wel een weekendje weg, als ik m'n kaart etc. maar meeneem.
    Zat net ff te zoeken voor een lastminute voor volgende week, maar ik vind het toch wel een beetje eng. Maar thuis word ik ook gek van alle herrie, rommel en drukte. Zijn er meer mensen in de 37/38e week nog even ertussenuit gegaan?

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik ben met 35/36 weken nog een weekendje naar Antwerpen geweest met mijn man, was heerlijk.
    Maar 37/38 weken..... dat had ik niet meer gedurfd denk ik.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij zijn er toen ik overtijd liep nog even tussenuit geweest, met kerst. Thuis werd ik helemaal gek. Maar goed, het huisje was allang geboekt natuurlijk (familie van mij zat er), maar ik vond het heerlijk om er nog even tussenuit te zijn! Was ongeveer een uurtje rijden van huis.

4. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    We zijn met 36 weken een lang weekend Gent geweest. Errug leuk! Gewoon je vluchtkoffer voor de zekerheid bij je hebben en dan kan je overal bevallen.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.177
    35.854
    113
    Ik wilde heel graag, maar durfde het niet aan. Achteraf heel stom, want ik ben tot 42 weken doorgelopen en had het echt nodig gehad.

Ik zou gewoon gaan, niet te ver weg en je kaart ed meenemen.

6. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Bedankt voor de reacties. We zijn uiteindelijk inderdaad gegaan. Helemaal last minute geboekt, dezelfde dag nog vertrokken voor een midweek. Het was erg lekker, maar ik ben toch wel blij om sinds vanmiddag weer heelhuids met baby nog aan boord thuis te zijn.
    Ik had vantevoren wel het adres van het dichtsbijzijnde ziekenhuis opgeschreven en m'n vluchttas en maxicosi stonden in de kofferbak van de auto. Gelukkig niet nodig gehad.
    Ik heb nu al wel de hele dag buikpijn en voel me een beetje 'anders' , dus wie weet, was het toch kantje boord, haha.

Deel Deze Pagina