Hoogzwanger. Partner langer werken, alvast alleen naar feestjes gaan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Leni88, 20 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Ik zou of samen, of niet gaan.
    Alles voor je baby lijkt mij. En een bruiloftsfeest lijkt mij niet vallen onder de categorie 'rust' zoals de arts adviseerd.
    Lekker thuis op de bank blijven ligt met een stapel kaartjes naast je zodat je iedereen een kaartje kunt sturen als daar reden voor is. Lijkt mij betrokken genoeg voor dit moment ;)

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik sluit me aan bij de rest. Goed voor jezelf en je kleintje zorgen. Mensen die om je geven willen ook alleen dat. ;)

3. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Zoals alle dames voor mij al zeggen.. rust nemen en accepteren dat je niet alles kunt doen wat je hiervoor wel kon doen.. je bent hoogzwanger met complicaties, het is niet even een verkoudheidje waar je je overheen kunt zetten.
    Ik heb ook wat wijzigingen in mijn plannen moeten maken door extreme zwangerschapsmisselijkheid en veel overgeven. Even balen, maar gelukkig begrijpen mijn vrienden en familieleden dit zeker wel. Ik denk dus echt wel dat jouw vrienden en familie dit ook gaan begrijpen, en zo niet dan zou ik me daar niets van aantrekken.. jij en jouw baby komen nu op de eerste plaats hoor.

4. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Pff, ben blij dat het dus normaal is het even allemaal op een laag pitje te zetten.
    Bedankt voor de reacties, heb al overal aangekondigd dat wij samen (later) komen,
    geeft me toch meer rust en vooral een veiliger gevoel niet alleen zolang onderweg te zijn.

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik zou de komende 2 weken alle feestjes afzeggen en rusten, je kindje is nu belangrijker. En als je toch persee wilt gaan dan ga je toch korter of alleen wanneer je partner mee kan? Ik snap het probleem niet hoor.

6. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik zou ook niet eerder naar de feestjes gaan. Bij mij is zwanger en rijden ook niet de beste combi.. En als de dokter heeft gezegd dat je het rustiger aan moet doen lijkt het me helemaal duidelijk.. En het is toch ook niet nodig, jullie kunnen toch gewoon samen gaan.

7. MariSam

MariSam Actief lid

13 nov 2014
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is inmiddels al heel vaak gezegd maar ik zou ook razend rap met mn voetjes omhoog op de bank gaan liggen en niets meer doen!

Rust nemen voor je kindje! Geen feestjes en de boel de boel laten in huis.. Kiezen voor het beste voor je kindje!

8. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Ts
    Nee, in de omstandigheden die jij noemt vind ik het niet asociaal om later te komen op het bruiloftsfeest.
    Overige feestjes (verjaardagen) zou ik de komende weken helemaal laten schieten. Verjaardagen zijn elk jaar, die sla ik ook wel eens een keertje over als het zo uitkomt. Denk aan jezelf en aan je kindje, dat gaat voor alles.

9. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik was uitgerekend eind februari en heb vanaf Kerst alles onder voorbehoud geaccepteerd! Ik sluit me helemaal bij bovenstaande aan, het is helemaal niet asociaal dus en ik zou het als familie juist gek vinden als jij in de situatie apart zou gaan rijden!!

10. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    De kleine gaat nu voor. Zou raar zijn als ze daar geen begrip voor hebben ervanuitgaande dat ze van je situatie weten met de placenta.

Volgend jaar zijn ze weer jarig toch? Maar jij bent volgend jaar niet zwanger als het goed is :D (kijk vooral niet naar mijn banner)
    Nee ik zou ervoor kiezen er alles aan doen om die kleine nog even goed te laten groeien.

Deel Deze Pagina