Hi dames wanneer kregen jullie een buikje? ben nu bijna 14 weken en mijn buik voelt enorm opgeblazen, is dit t begin van t groeien ofzo? Knal bijna uit mijn broek ha ha. En mijn borsten doen ook enorm zeer. Dit is overigens mijn eerste zwangerschap.
hier nu bijna 11 weken en al een aardig bolletje. Bij de vorige 2 ook gehad en rond de 15 weken nam het weer wat af
ik begon met 14 weken ineens verandering te zien en mijn broeken zaten niet lekker meer...maar voor de buitenwereld is het nnog stedes niet zichtbaar..ik had met 16 weken controle en de vk zei dat mijn baarmoeder mooiw as gegroeid tot bijna mijn navel..bij de 20 weken echo zou er een bolletje zichtbaar zijn verwachtte ze
Mijn buikje begon ook rond die tijd zichtbaar te worden. Ik ben geloof ik rond 14-15 weken overgegaan op positiebroeken omdat mijn gewone broeken niet lekker meer zaten Dat opgeblazen gevoel kan overigens ook met je darmen te maken hebben
Dit is ook mijn eerste zwangerschap en ik heb toch al vrij snel een positiebroek gekocht. Sinds twee weken ook aan, ik voelde me heeeeel ongemakkelijk dat wel, maar mijn andere broeken kreeg ik niet meer dicht en snijden echt. Is ook geen pretje. Ik ben nu bijna 11 weken en vind het wel zichtbaar. Maar voor mensen die niet weten dat ik zwanger ben zal het meer lijken alsof ik gewoon wat dikker ben haha ik ben ook benieuwd naar het verdere verloop...
Volgens mij heek verschillend bij iedereen. Ben nu bijna 12 weken zwanger van de eerste en heb echt wel een klein buikje. Dat het van m'n darmen afkomt is een tweede, maar het is echt een stevig rond bolletje. Voor de buitenwereld waarschijnlijk niet duidelijk als zwangerschapsbuik, maar mijn normale broeken zitten niet lekker meer. Daarom toch positiebroeken gekocht, ga mezelf niet pijnigen met knellende broeken. Geen idee natuurlijk hoe het de komende weken zal zijn, of het afneemt of vanaf dit gaat doorgroeien tot een duidelijk babybuik. We zien het vanzelf, al kan ik niet wachten op zo'n mooi bolleke
En dan zeggen sommige mensen van jaaa maar dat zijn je darmen, maar dan wat? Heeft toch met je zwangerschap te maken....