Contract niet verlengd.... grgrgrgr en nu?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door oogappel, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hoi meiden,
    Pfpfpfp maandag te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd word. Potverdikkie ben best teleurgesteld, mede omdat we bezig zijn voor een brusje voor onze dochter!

Voor mijn gevoel valt alles in duigen, op zoek naar een parttime baan wat op dit moment erg moeilijk is. Daarnaast toch doorgaan met proberen zwanger te raken....ik overzie het niet...is het verstandig om even te stoppen qua toekomst.

Diep in mijn hart wil ik dat niet, we willen zo graag een 2e kindje (wanneer het lukt natuurlijk)....

Maar okay stel stel stel dat ik geen werk vind...of stel dat je wel werk vind maar na een aantal maanden moet zeggen "ik ben zwanger".....

Sorry voor het relaas....maar heb gewoon even bemoedigende woorden nodig of misschien wel ervaringen!

Dank je wel alvast ;) :D

Doeg
    Oogappel

2. mamaatje123

26 feb 2010
    77
    0
    0
    hoi oogappeltje ik begrijp je heel goed, wij zijn ook bezig voor tweede kindje, en ik heb weeeer tijdelijk contract gehad tot met december... stel dat ik nu of straks zwanger raak, echt niet dat ze me vanaf januari een vast contract geven,( dat zou het dan zijn want dit ismn derde!!! tijdelijke contract)
    ik voelde ook of alles in duigen viel,(ik dacht nl vast) maar nu denk ik zo, alles komt goed, hoe dan ook, weetje de wodneren zijn de wereld zeker nog niet uit en op een aof andere manier denk ik dat we er ons toch doorheenslaan en er werk voor je is en inshallaah ook voor mij straks, ( wie weet raak ikniet snel/meer zwanger -dat heb ik niet in de hand- of wie weet willen ze mij uberhaupt niet vast geven)HET KOMT GOED!
    dus heeeeeeeel, veeeeeeeeel succes met zoeken van een leuke job en tot mails

liefs mamaatje123

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    als je kindjes krijgen tegenwoordig van contracten en banen moet laten afhangen dan kunnen we het wel vergeten.
    ik zou er gewoon voor gaan. Stel je krijgt een andere baan en weer een tijdelijk contract en dan weer niet verlengt wordt,,,,

4. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hoi meiden,

Ik heb gewoon even op dit moment de nuchterheid van andere nodig ;) Het komt ook allemaal wel goed, maar ik wil gewoon lekker rust...geen sorres en zorgen aan mijn koppie!

Het weekend nog eens goed alles op een rijtje zetten, qua gevoel wat mijn zelfvertrouwen heeft een klein deukje opgelopen....

Wat je ook al zegt, er is altijd wel "iets" waardoor je kan zeggen we stellen het even uit!

Thankx!

5. mamaatje123

26 feb 2010
    77
    0
    0
    goed verwoord en oogappeltje chillze dit weekend en haal dat deukje eruit- alles komt goed!

liefs mamaatje123

Deel Deze Pagina