Ik ben altijd diegene die tegen iedereen zegt: je moet er niet vanuit gaan dat je eerder bevalt want dan valt het tegen. Toch heb ik nu zelf al deze hele zwangerschap het gevoel dat ik niet over de 40 weken heen ga. Bij mijn dochter had ik dit gevoel wel en zij werd 6 dagen na de uitgerekende datum geboren. Ik had het gevoel dat zij in september zou komen en op 1 september was ze er. . Nu heb ik steeds het gevoel dat het augustus wordt. Ik ga er nu steeds vanuit en dat wil ik eigenlijk niet want ik word er strontchaggie van! Ik voel ook niets, maar ja dat was bij mijn dochter ook niet. Ik ben zo ongeduldig en ik wil altijd alles zelf in de hand hebben, wat bij een bevalling dus niet gaat. Ik zit nu dus echt een beetje te wachten!! :x
Klinkt bekend Bloem! Ik dacht zelf ook dat mijn beeb er in de tussentijd al wel geweest zou zijn (al veel last van voorweeen) maar helaas. Nu betrap ik mezelf er ook op dat ik er echt op zit te wachten. Had mezelf voorgenomen om dat niet meer te doen want het voelt zo zonde van de tijd, maar ik ben er nog niet achter hoe ik dat precies moet doen. Ik ging straks even naar de stad maar zo warm en ik kom bijna niet meer vooruit. Het is gewoon ook niet meer zo fijn (en mogelijk) om dingen te doen. Dan maar veel achter de compu, tv en thuis rommelen, tja, dan blijft er toch veel tijd over om er "op te wachten" Heb nu ook weer krampen en dan denk ik toch gelijk: oeh, zou het...? Maar nee, gaat iedere keer weer over. Kortom: herken je ongeduldigheid. Heb alleen geen tips voor je Mss andere dames?
ik heb zelf ook het gevoel dat ik eerder ga bevallen. al baseer ik dat gevoel nergens op want ik voel me niet anders zwanger dan anders ik ben niet aan het wachten totdat het kan beginnen, ik doe gewoon mijn dag, en die is altijd zo voorbij! ik lig in bed tot een uurtje of 11 half 12. tegen de tijd dat ik gewassen/ aangekleed ben is het 13:00. dan ontbijten/ lunchen. huishouden, internetten, boodschappen doen. dan komt vriendlief alweer thuis 18:00. en voordat ik het weet ga ik alweer slapen. op deze manier is vorige week bizar snel gegaan. opeens was ik 38 weken zwanger
Als ik mijn dochter nu niet had kreeg ik de tijd wel om, lekker op de bank hangen maar het is super zwaar nu met haar. Ze heeft ook een soort van sprongetje, ze is 's morgens opeens veel vroeger wakker dan normaal, dus onze dag begint al om 7 uur 's morgens! Ik moet haar toch vaker bezig houden nu. Het is gewoon best zwaar en mijn man is pas rond half 6 thuis 's avonds. Ik hoop echt dat hij deze week wat eerder thuis kan zijn met deze hitte! Ik ben zelf ook erg moe van alles. En volgens mij merkt mijn dochter dit gewoon erg goed, ze is niet zichzelf, huilerig, hangerig, niet willen slapen. Dus ik hoop dat onze zoon snel geboren wordt en dat alles goed is!!
kan me het ook voorstellen hoor, heb nu dit keer ook wel en vorgevoel dat de baby eerder kot bij onzedochter had ik dit neit en die werd ook zonder enige voortkekenen op de datum geboren. door het breken van de vliezen. nu heb ik dus het gevoel dat deze al in sept komt ipv okt. ben nu dus ook druk bezig alles kalar te maken want jah is nu mooi was weer hahaha. gelukkig heb ik wel een kleintje die haarzelf goed kan vermaken dus dat scheelt hoef niet de hele dag met dr bezig. maar verder doe ik wel alles alleen want manlief is niet veel thuis.
ik kan me je gevoel wel voorstellen maar zou er wel mee uitkijken. stel dat je tot 42 weken door gaat lopen vallen die laatste weken toch vies tegen. ik had in mijn hoofd 15 aug zitten (precies 41 weken) en was stomverbaasd toen mijn zoontje op de uitgerekende datum werd geboren. maar omdat ik het nooit had verwacht heb ik de laatste weken helemaal niet zwaar gevonden.
volgende week zaterdag, maar ik weet het niet of het dan komt. dat is mijn uitgerekende datum, maar denk dat het later komt, al hoeft die 42 weken van mij ook niet...gewoon een paar dagen later is al goed.
Wij hebben altijd geroepen 13 september halen we niet. 9 september dat vinden we wel een datum dat het geboren gaat worden. gewoon gevoel matig. maar dat was gebasseerd op een natuurlijke bevalling. nu krijgen we 3 september onze kleine dmv keizersnee al in ons handen.... 10 dagen eerder..... echt fantastisch, kan me niet snel 3 september zijn
Hihi.. Zo stond ik met 41+1 weken stomverbaasd te kijken toen het wel begon. Mijn hele lijf was ervan overtuigd dat de kleine de 42 weken wel zou halen. De kleine was met 41 weken ook niet ingedaald, ik had amper meer klachten dan met 35 weken, in de familie is 2wk overtijd niet ongewoon etc. En dan toch he.. De kleine had gewoon besloten toch alvast maar te komen. Maar voor mijn idee toch echt te vroeg. Mensen begonnen ook steeds spastischer te reageren (vriend, familie, in de supermarkt etc), terwijl ik zelf echt niet het idee had hoogzwanger te zijn..