Ontzettend blij deed ik vrijdag de eerste test (dacht vandaag ongesteld te worden). Twee streepjes! eentje iets lichter maar zeker zichtbaar. Zaterdagochtend nog voor de zekerheid de 2e gedaan (kruidvat 2 voor 5) en ja hoor die was nog duidelijker Vandaag nog die van Clear blue digital gedaan want ik wilde heel graag het woordje: zwanger zien! en ja hoor! Maar er stond: zwanger 3+. Wat zou betekenen dat ik al langer zwanger ben dan 3 a 4 weken. (ruim 5 weken). Maar volgens mijn eigen weten ben ik 24 juni nog ongesteld geweest. Kan het zijn dat die indicator niet klopt? Morgen eerste afspraak bij de huisarts maar of zij me kan vertellen hoe ver ik nou echt ben? Ik heb geen idee. Iemand hier ervaring mee?!
jeetje, dat is gek... Ik heb er geen ervaring mee. Zelf heb ik donderdag een vervroegde echo. Dit omdat mijn buik echt ontzettend is gegroeid en ik ook urine verlies. Men wil zeker weten hoe ver ik ben. Nu denken veel dat ik misschien wel verder ben dan wat ik zelf denk. (terwijl de digitale bij mij 1-2 weken aangaf). Ik heb tot nu toe dus nog geen ervaring maar hopelijk weet ik donderdag meer....
Jij ook gefeliciteerd! Is het je eerste kindje? of al een 2e of 3e? En wat krijg je dan al vroeg een echo? Wat kunnen ze daar zo vroeg al op zien dan?! Ben benieuwd wat de huisarts morgen zegt...
Het is ons eerst kindje. Ja eigenlijk stonden we pas op 12 augustus gepland. Maar omdat ik al urine verlies en mijn buik al zo gegroeid is willen ze toch even eerder kijken. Wat ze gaan zien? Dat vroeg ik ze ook al per telefoon. hahaha. Volgens mij zie je na 5 weken niet echt iets. Alleen vruchtzakje??? Naja, we zullen zien. Laat je even weten wat de dokter morgen zegt? Ik ben nu best benieuwd. Mag ook via pb hoor. Ik weet nog niet zo goed hoe ik nieuwe reacties kan zien van berichten waar ik op reageer. Ben nu elke keer aan het zoeken waar ik op gereageerd heb,
Ja zeker! ik zal het laten weten. Ik ben inderdaad ook elke keer aan het zoeken naar berichten waar ik op heb gereageerd. Ben hier nog niet zo lang dus weet nog niet hoe het allemaal werkt haha! Mijn buik is nog zo plat als ik weet niet wat en voel ook vrij weinig dus daarom ook nog heel onwerkelijk. Denk dat ik het pas geloof na de eerste echo. Ben benieuwd!
Waarschijnlijk zal je veel HCG aanmaken waardoor hij reeds 3+ aangeeft. Of misschien wel een tweeling! Was je laatste ongesteldheid anders dan anders? Meer of langer dan gewoonlijk of juist andersom?
Nee mijn laatste ongesteldheid was vrij normaal. Kan dat echt door een tweeling komen?! Ohjee spannend! Mijn vriend zal een gat in de lucht springen! haha, ik iets minder... We wachten af. Ben benieuwd wat de huisarts morgen zegt.
Dan zal je waarschijnlijk op 4 weken zitten. De kans is groter dat je gewoon veel HCG aanmaakt dan dat het een tweeling zou zijn. Maar het kan natuurlijk wel. In ieder geval gefeliciteerd! Geniet er maar van!
Dank je wel! En ik ga zeker genieten. Het is alleen nu nog zo onwerkelijk. Ik kan niet wachten tot de eerste echo!
Allereerst gefeliciteerd!!! Het kan ook zijn dat wat jij dacht je laatste ongesteldheid was, dat het innestelingbloed was en je dus inderdaad al langer zwanger bent. Spannend hoor!! Succes!
Een innestelingsbloeding van 5 dagen lijkt me vrij heftig en volgens mij onmogelijk. Ik heb wel 2 dagen ovulatiebloeding gehad en aantal dagen daarna mijn innestelingsbloeding. Waardoor ik dus eigenlijk denk dat ik gewoon 4 weken zwanger ben, maar ik weet het ook niet. Het is allemaal nieuw en spannend!
Aller eerst gefeliciteerd lekker genieten als 24 juni je eerste dag van laatste menstruatie was zou je nu +- 4 weken zwanger zijn Als je een cyclus van 28 dagen hebt , het kan wel zo zijn dat je eisprong eerder is geweest, of dat er inderdaad meer Hormoon in je bloed/urine zit, dat is wanneer je een tweeling verwacht Spannend meid! ze kunnen je met de echo van 8 weken of 12 weken pas met zekerheid zeggen hoe lang je zwanger bent
Het is een indicatie mischien heb je eerder je eisprong gehad dan je dacht of innestelling en ben je wel 1 of 2 dgn verder als 4 weken dan kan een CB al snel 3+ aangeven als je snel HCG aangeeft. Zie het overigens al vaak voorbij komen bij dames die gewoon 4 weken zwanger zijn en wat ook bleek bij de echo en toch 3+ op de CB hadden. 1-2 weken=2-3 weken 2-3 weken = 4-5 3+ week is 5 weken of langer
Vanmiddag om 16:00 naar de dokter! Ben benieuwd! Normaal ga je volgens mij niet al in zo'n vroeg stadium naar de dokter? We zullen zien. Ik laat het weten!
De CB indicator, 3+ is 5 weken, maar kan ook langer zijn aangezien deze doorgaat tot 3+,, Beetje oplichterij als je t aan mij vraagt.. Mijn berekening was 8-12 weken en bleek 5 weken te zijn.. Wel was ik een dikke maand overtijd voordat ik de test deed.. Laat 't op je af komen & reken op 5 weekjes, de weken extra zijn altijd mooi meegenomen! & natuurlijk gefeliciteerd.. Geniet ervan!
Nou vanmiddag bij de dokter geweest en die snapte ook niet erg veel van mijn verhaal dus ze deed voor de zekerheid een echo om te kijken hoe ver ik was. Na lang zoeken zag ze een vruchtzakje in de baarmoeder want dus gewoon betekent dat ik 4 a 5 weken zwanger ben en niet langer. Heel pril dus nog allemaal. Toch wel fijn dat ik nu zeker weet dat het op je juiste plek zit Nu op zoek naar een verloskundigepraktijk in de buurt en dan hopen dat het snel een week of 5 later is zodat ik volgende keer op de echo meer kan zien dan een zwart stipje!