Ontzettend blij deed ik vrijdag de eerste test (dacht vandaag ongesteld te worden). Twee streepjes! eentje iets lichter maar zeker zichtbaar. Zaterdagochtend nog voor de zekerheid de 2e gedaan (kruidvat 2 voor 5) en ja hoor die was nog duidelijker Vandaag nog die van Clear blue digital gedaan want ik wilde heel graag het woordje: zwanger zien! en ja hoor! Maar er stond: zwanger 3+. Wat zou betekenen dat ik al langer zwanger ben dan 3 a 4 weken. (ruim 5 weken). Maar volgens mijn eigen weten ben ik 24 juni nog ongesteld geweest. Kan het zijn dat die indicator niet klopt? Morgen eerste afspraak bij de huisarts maar of zij me kan vertellen hoe ver ik nou echt ben? Ik heb geen idee. Iemand hier ervaring mee?!
jeetje, dat is gek... Ik heb er geen ervaring mee. Zelf heb ik donderdag een vervroegde echo. Dit omdat mijn buik echt ontzettend is gegroeid en ik ook urine verlies. Men wil zeker weten hoe ver ik ben. Nu denken veel dat ik misschien wel verder ben dan wat ik zelf denk. (terwijl de digitale bij mij 1-2 weken aangaf). Ik heb tot nu toe dus nog geen ervaring maar hopelijk weet ik donderdag meer....
Jij ook gefeliciteerd! Is het je eerste kindje? of al een 2e of 3e? En wat krijg je dan al vroeg een echo? Wat kunnen ze daar zo vroeg al op zien dan?! Ben benieuwd wat de huisarts morgen zegt...
Het is ons eerst kindje. Ja eigenlijk stonden we pas op 12 augustus gepland. Maar omdat ik al urine verlies en mijn buik al zo gegroeid is willen ze toch even eerder kijken. Wat ze gaan zien? Dat vroeg ik ze ook al per telefoon. hahaha. Volgens mij zie je na 5 weken niet echt iets. Alleen vruchtzakje??? Naja, we zullen zien. Laat je even weten wat de dokter morgen zegt? Ik ben nu best benieuwd. Mag ook via pb hoor. Ik weet nog niet zo goed hoe ik nieuwe reacties kan zien van berichten waar ik op reageer. Ben nu elke keer aan het zoeken waar ik op gereageerd heb,