Gisteren overdag merkte ik op dat ik slijmerig bloed verlies had ook last van onderrug pijn en mentruatie achtig gevoel. Gelijk verloskundige gebeld en mocht langskomen voor echo. Ze zag een mooie zwarte vlek en maakte zich geen zorgen voor het termijn want had op 3 november een posi ovu test dus ben nu ongeveer 4 tot 4,5 weken zwanger. Kan nog alle kanten opgaan maar kan ook een late innestelling geweest zijn had namelijk cyclussen varieerent van 34 tot 41 dagen. Iemand hier bekend mee maak me toch wel stiekum ongerust
Ik had het bij de tweede. Op de echo was toen ook een mooi vruchtje te zien maar er zat een bloedpropje/hematoom naast. Gyn dacht zelf dat het van een tweeling geweest was maar hoefde niet. Het was wel even spannend of het vruchtje bleef zitten als dat bloed er nog uit zou komen maar bij mij is het vanzelf opgelost, ik heb er niet meer van gebloed. Nu heb ik het weer Maar nu is het van de harde ontlasting, zo vervelend Toevallig net een echo gehad en alles ziet er mooi uit. Het is toch even afwachten helaas maar ellendig is het wel, je wordt er zo onzeker van. Niet leuk, ik weet het.
Zo dat is idd ook heftig en vooral spannend geweest voor je! Mijn vlos heeft t niet gehad over bloedpropje wel wilde ze weten of het in me bm zat en niet ergens anders en dat was gelukkig zo. Nu 3 weken afwachten tot 7 weken echo
Net weer wat slijmerig bloedverlies gehad geen grote hoeveelheden en een bloeddraadje in me urine.weer de vlos gebeld en zij had het over spotting wat wel 10 weken kan blijven op en af! Iemand bekend hiermee??
Niet bekend ermee.. wil je wel ff sterkte wensen in die rot onzekerheid ik duim lekker mee dat het goed blijft gaan
Bij mij was het een teken van een bbz maar ik las dat dat bij jou gelukkig is uitgesloten. Een vriendinnetje heeft tot 13 weken spotting gehad maar alles gaat goed hoor! Wat ik alleen niet snap is de termijn die nu berekend is.. Als jij op 3 november een positieve ovu-test had en op 15 november een positieve zwangerschapstest, kom ik niet uit op 4 a 5 weken...
Dat snap ik inderdaad ook niet zo. Volgens je positieve ovulatietest zou je vandaag op 6 weken moeten zitten. Als je een lange cyclus hebt, komt je eisprong ook later en zou je minder ver kunnen zijn. Alleen had je een positieve ovulatietest, waardoor je het moment van de eisprong weet. In mijn ogen kun je dan niet uitkomen op een verschil van twee weken, tenzij je alleen een LH-piek hebt gehad die niet gevolgd is door een eisprong. Hier was slijmerig bloedverlies helaas geen goed teken. Ik heb dat drie keer tijdens een vroege miskraam gehad. Ik hoop natuurlijk voor jou dat het wel goed gaat aflopen, succes!
Slijm bij bloed is meestal geen goed teken..spotting of innestelingsbloeding is over het algemeen zonder slijm. Ik zal duimen voor een goede afloop em dat ik er gewoon vet naast zit!