hoogzwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zonnetjes, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dushi

Dushi Niet meer actief

:D Dat heb ik idd al vanaf de 32e week! Sinds vorige week zegt iedereen: "'t gaat bijna komen he?!" beetje frustie wel eigenlijk, maar goed.
    De verloskundige heeft aan de hand van een 34 echo nu wel gezegd dat ik gelukkig de 40 weken niet uit hoef te gaan lopen. Onze kleine valt binnen de 10% van grote babies en ik moet haar er nog wel uit kunnen krijgen.... :)

Groetjes,
    Danielle

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Nu!
    Wat voel ik mij een ronde bal zeg...pfffff...puf puf puf. Kan het dan nog erger worden?

3. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    ik zal je ff opbeuren ;) , maar ik kreeg met 34 weken een liggingsecho in het ZH en toen zei de dame die de echo maakte, oh hij zit nu ongeveer precies op gewicht voor je termijn.
    Waarop ik zei, mooi, mijn eerste lag steeds 2 weken voor en die was 8 pond..

Zei ze terug, wacht maar af, de echte groeispurt van kind en buik komt nog met 35/36 weken...

Dus bereid je nog maar ff voor meid ;)

4. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik heb ergens gelezen dat je vanaf 30 weken hoogzwanger bent. Zelf vind ik dat niet, pas vanaf week 34/35 vond ik mezelf hoogzwanger.

5. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    in iedergeval ben ik dat vandaag, want ik ben uitgerekend vanacht dus
    7-7-2007 maar ja of die kleine komt is nog de vraag.

ik vind persoonlijk dat je hoogzwanger bent vanaf ongeveer week 37 dan is het wachten op je kindje officieel begonnen omdat je kindje dan eigenlijk al geboren zou mogen worden.

want ik voelde me niet zo zwaar of futloos zoals sommige mensen tijdens hun zwangerschap zodat ze het al zwaar hadden in de eerdere weken.

ik ben nu 40 wkn, dus officieel uitgerekend? en ze dachten dat mijn kindje eerder zou komen omdat ik al eerder ook al de voorweeen had,
    maar die namen af, en nu zo zie je maar nu ben ik al uitgerekend vandaag. en de beval weeen zijn nog niet van start.
    ik heb dr wel zin in, maar die kleine komt wanneer ze komen wil.en dus moet mama nog ffies wachten

dikke kus een uitgerekende mama babylicious!

Deel Deze Pagina