de bevalling is begonnen door de klap van het ongeluk! Zie: http://district8.net/vrouw-en-baby-over ... al%20.html
O wat erg zeg. En dat te bedenken dat mijn zusje gisteren is bevallen ook in Den Haag en moest ook met spoed naar het ziekenhuis.
Even off topic. Ik zie dat je zwanger bent en al heel wat heb mee gemaakt op dit gebied. Ik zal voor je duimen dat je over 8 maanden een mooi beebje in je armen mag sluiten. Liefs.
dit was volgens mij op de hengelolaan, hier in de buurt. erg triest. een paar dagen daarvoor is een motorrijder van 22 jaar verongelukt. hij was net papa geworden. dat vertelde mijn tante vandaag, want degene die hij had aangereden was haar oude buuf.
Hoe er ook gereden is, het is gewoon verschrikkelijk. We waren er niet bij, dus wat er precies gebeurt is zullen we niet weten. Maar wat heeft die jongen nou nog voor leven, zo sneu dit.
Zoals ik het lees is de bevalling pas op gang gekomen nadat ze het ongeluk hebben gehad. Waarom moest hij dan zo onverantwoord rijden vraag ik me af. Als je vrouw aan het bevallen is snap ik dat je wat harder rijdt of wat meer risico neemt, maar nu? Hij zat wel met een hoogzwangere vrouw in de auto.. Wat niet wegneemt dat het heel triest voor hem is natuurlijk.
Echt verschrikkelijk, en hoe onverantwoord ook, niemand verdient zoiets. En deze jongen zal de rest van zijn leven spijt hebben dat hij een foute beslissing heeft genomen.