Ach, ik kan er niet wakker van liggen hoor. Als zij het zelf kan betalen, prima toch? Bij anderen wordt het betaald uit de verzekering, ik ook hoor.
Behalve dat ze een beetje zepig kijkt, vind ik het best mooie foto's. Wel een tikkeltje amateuristisch, maar niet lelijk ofzo.
Ik vind t mooie fotos, echt waar. Maar er is wel een hoog USA-glamour gehalte, dat is iets wat wij niet gewend zijn....... Maar ik vind t prachtig!
Ik vind de foto's wel mooi en ja de make up hoort er gewoon bij, bij die sterren. Over de ivf, niemand weet toch of ze wel of niet natuurlijk zwanger kan raken? Sarah Jessica Parker had ook vruchtbaarheisproblemen en heeft toen voor een draagmoeder gekozen. Vindt het wat makkelijk om te zeggen dat ze allemaal maar 'makkelijk kiezen' voor ivf... Daarbij komt ook dat veel sterren er pas na hun 40ste de tijd voor nemen om een gezin te stichten en iedereen weet dan je dan lang niet meer zo vruchtbaar bent als op je 20e
Ik vind het een beetje een armoedige foto. Niet echt bijzonder, voor dat het zo'n ster is. Nou ja was, is, geen idee.
Had de foto's van de week al in de Grazia zien staan... Ik weet het niet hoor, sinds Mariah is afgezakt naar hijg en piepnummertjes is mijn mening over haar niet echt positief meer. Wel jammer, vroeger vond ik haar een stuk leuker. Nu is ze, zoals sommigen al noemden, zo nep...