Ik las net op teletekst dat een vrouw van 36 jaar haar ongeboren baby heeft verloren door een ongeval. Een vracht wagenchauffeur zag haar over het hoofd. Vrouw liep diverse botbreuken op en haar andere kindje lichte hersenschudding. Helaas heeft haar ongeboren baby het niet gered. En volgens mij moest ze niet lang meer. O,O,O,wat lijk me dat vreselijk zeg Wens hun heel veel sterkte met dit grote verlies. EDIT moderator: verplaats naar Films, televisie en nieuws. S.v.p. goed opletten waar je iets plaatst.
daar staat juist dat de vrouw de vrachtwagenchauffeur over het hoofd zag. Maar ja dat maakt het natuurlijk allemaal niet minder erg, vreselijk zeg
Ja, dit staat er... RENSWOUDE - Een 36-jarige hoogzwangere vrouw uit Renswoude heeft zaterdag haar baby verloren door een ongeval met een vrachtwagen op de Barneveldsestraat in de Utrechtse plaats. Dat maakte de politie zondag bekend. De vrouw merkte bij het oprijden van de weg de vrachtauto te laat op. De 34-jarige vrachtwagenbestuurder kon de auto niet meer ontwijken. De hoogzwangere vrouw liep botbreuken op en haar 2-jarig zoontje, dat eveneens bij haar in de auto zat, een hersenschudding. Het ongeboren kind van de hoogzwangere vrouw raakte echter dermate gewond, dat het overleed. De vrachtautobestuurder en een 11-jarig meisje dat bij hem in de auto zat, raakten niet gewond. bron nu.nl Echt heel erg! Voor beide kanten.........
heel erg. wat zal zij kapot zijn. ik vind het altijd heel erg als ik bij mezelf constateer dat ik dit morgen weer vergeten ben, en zij de rest van haar leven een gebroken hart zal hebben.
@Rach84 Het is maar goed dat je het morgen weer vergeten bent. Je kunt de last van de wereld niet op je schouders dragen. Wel vind ik het heel triest voor die vrouw en haar gezin. Kan me niet voorstellen hoe ze zich voelt