hoi ik ben nieuw hier.. wij zijn al dik 1,5 jaar aan het proberen zwanger te raken... helaas nog zonder succes.. een aantal maanden terug is PCOS geconstateerd bij me.. hierdoor had ik geen eisprong meer.. daardoor heb ik primolut gekregen om ongesteld te worden en daarna 2 andere kuurtjes pillen moeten slikken om een ei te laten rijpen en vervolgens te laten springen.. en ja hoor de 12e dag van cyclus bleek er een ei flink te groeien... en de 15e dag is deze geknapt nu nog een week afwachten en dan testen maar! ik heb er een goed gevoel over.. de samenlevingstest was goed, we hebbe op de juiste momenten geklust en de dag na het knappen van t ei dat i kook heb gevoeld bleek dus dat er levende zaadjes in mijn baarmoederslijm zaten vannacht heb ik ook gedroomd dat ik 4 dagen voro mijn NOD heb getest en dta het positief was
dank je nog paar dagen geduld oooh wat kan dat toch zenuwslopend zijn was het bijna vergeten na die 4 maanden durende cyclus
Welkom en weet je al wat meer, ik kon het nergens terug vinden of je positief hebt getest! Ben je het aan het vieren?!?