Hey,allemaal ik ben nieuw op deze site en ik hoop wat steun en antwoorden te vinden in mijn situatie...ben echt hopeloos,weet echt niet wat te doen,wat te denken en verwachten.... ik ben Julia en ik ben nog maar 20 jaar oud....ben maar sinds 12de juni getrouwd en ik en mijn echtgenoot willen graag een kindje,maar het lukt maar niet,ik weet het we zijn nog niet lang bezig met proberen ,maar toch,het maakt me bang... Miss is mijn man het probleem,namelijk hij is 36 jaar oud...en hij heeft een gezwel boven op zijn zaadbal..we zijn naar ziekenhuis geweest.de dokter heeft gezegd dat het gewoon een cyste is,een zaadkanaaltje is verstopt en verder heeft dat geen invloed op vruchtbaarheid...maar ik twijfel..omdat ik vandaag gelezen heb over die cyste....en de ene site zegt geen invloed en op onze site is er een paragraaf erover en er wordt gezegd dat het wel invloed heeft.... Ik zit met veel vragen.... mijn cyclus is heeeeeeeeel onregelmatig.... in juni was het 29 dagen,in juli 22 dagen,in agustus 25dagen en nu weet ik niet meer wanneer het gaat beginnen....dus elke dag verwacht ik het..... En hoe kan ik berekenen wanneer mijn eirsprong is....met dat temperaturen zie ik het nie zitten.... sinds paar dagen heb ik last van hoofdpijn,zware gevoel in mijn onderbuik,heb grote honger maar aan mijn borsten is er niks veranderd dus het zal zeker zijn dat ik niet zwanger ben.....ik heb echt mijn hoop verloren....en ik ben maar 20,het zou toch makkelijker gaan als je jonger bent......en ik zie al mijn vrienden rond me zijn heeeeeeeel snel zwanger geraakt,sommige hebben niet eens moeite gedaan,voor sommige is het accedentje een kindje,ik word gek,ik krijg rare gedachten....ik denk dat ik nooit een kindje ga krijgen ....miss klink ik te kinderachtig .....maar onze kinderwens is zo groot en ik heb verwacht dat ik snel zwanger zou geraken want ja,al mijn vrienden....en btw zij zijn veel ouder dan me.....30 en 35...en noem maar op alleeee ik weet nie wat te doen..... Help.... Hebben jullie tips? Pls mail of schrijf hier wat te doen.... Met vriendelijke groeten en hoop Julia
Hoi julia, welkom. Ik weet ho je voielt mijn vriend is 41 en ik ben 27. Ik heb in maart en miskraam gehad en mijn cyclus is hierdoor onregmatig geworden. ik heb nu ook zo iets is het wel zeker dat hij instaat is kinderen te krijgen. oke zwanger worden lukt mischien wel die ene keer en voor ik zwanger was duurde het ook even en daarna de miskraam. wil je niet gek maken maar wil zeggen dat het soms langer duurt dan bij anderen maar hoop wel dat er uiteindelijk iets moois komt. jennefer
Hoi Julia, Allereerst welkom hier! wat jammer dat je zo onzeker bent en dat het nog niet gelukt is...hoe lang ben je nu bezig? 3/4 maanden aan je cycli te zien? dat is nog niet lang hoor! Ik hoop voor je dat je je snel wat beter er over voelt...hou hoop en het komt wel goed...dan ben je dit allemaal vergeten!! Heel veel succes, hou de moed erin en ik duim voor je dat je snel zwanger zal raken!! Liefs
Hoi,thx voor warme onthaal.... ik ben dus 3de maand bezig.... Maar weet echt geen raad.... Mijn cyclus is onregelmatig en weet echt niet wat te doen,wanneer is mijn eirsprong...enz... Thx voor duimen...ik waardeer dat echt...so nice to feel dat ik niet alleen ben die zulke problemen heeft.... Thx meisjes...
Hoi,Jennefer.... Ik ben blij dat er iemand is die bijna in dezelfde situatie zit als ik.... Ik vind het wel erg spijtig van je miskraam...ik zou me geen raad vinden als ik jou was,ben blij dat je oke ben en steeds hoop hebt..... Ik hoop echt voor ons beiden dat het ons deze jaartje nog lukt en dat er idd iets moois uitkomt... lijden en geduld worden uiteindelijk beloond... hou je taai meid... Liefs Julia