Hoi meiden , ben ik weer ik ben rond de 5 weken zwanger. Ik heb alleen giga pijn in me onderrug. Ik ben zo bang dat het foute boel is , heb geen buikpijn wel een trekkend gevoel naar me liezen toe. Wie had ook lage rug pijn in begin van de zwangerschap??
Pff stelt me toch gerust. Het Doet echt wel pijn veder dus geen buikpijn maar ben bang voor miskraam. Zo vreemd gevoel. Is ook allemaal zo spannend!!
Ja, zeker Nou moet ik wel zeggen dat ik die rugpijn inderdaad ook had met 5 weken, maar toen wist ik nog niet dat ik zwanger was... Ik dacht eigenlijk dat ik ongesteld moest worden Haha! En kruik hielp bij mij trouwens geweldig tegen de lage rugpijn
Ik heb er ook veel last van gehad. Inmiddels ben ik ruim 13 weken zwanger en volgens mij zit het wel goed. Een heleboel klachten die vaak voorkomen tijdens de menstruatie,, horen ook bij een zwangerschap: kramp in de baarmoeder, lage rugpijn, eventueel problemen met stoelgang,
ik had het ook bij mijn eerste zwangerschap.. was ook bang voor een miskraam. maar de vk verzekerde me dat het soort van bandenpijn is. Alles wordt namelijk weker. Miskraam is echt met buikpijn en bloed, en zolang je dat niet heb gaat alles goed. wat helpt is een buikband omdoen. Ik had er een gekocht van het merk Anita. Helpt echt heel goed.
Dankjewel meiden stelt me toch wat meer gerust de meeste horror verhalen spookte alweer door me hoofd. Ben blij dat ik morgen weer aan werk kan beetje afleiding. Hoe meer ik thuis zit hoe meer je gaat piekeren. En de dagen gaan sneller dus dan is het eerder 3 juni. xx
ik had een week voor nod rugpijn dat was mijn eerste zwangerschaps symptoon dat duurde een paar dagen