De narcissen staan hier ook al volop in bloei dus “vroege” hooikoorts zou mij niet verbazen. Gaat steeds vaker gebeuren vrees ik, dat bomen en planten vroeger bloeien dan normaal (als ik kijk naar de verschuiving van de afgelopen jaren). Hopelijk ben je er gauw vanaf en heb je straks geen last meer in de ‘gebruikelijke periode’!
Livocab neusspray en oogdruppels (zoon en ik), dymista neusspray (dochter) cetrizine (ik) loratadine (zoon) desloratadine (dochter)
Haha jep. De berk is hier ook heel erg. Eigenlijk heb ik heel het jaar wel ergens last van, zo irritant.
Hier livocab oogdruppels zoon en ik. Zoon heeft fluticason neusspray, ik heb budesonide en allebei desloratadine.
Heb jij ook altijd dat je eerst denkt dat je ziek word ik trap er elk jaar weer in. Omdat het vaak zo begin voorjaar is dus denk ik vaak dat het nog een virus is en duurt een week en dan ineens denk ik; o ja hooikoorts
En hier allergodil oogdruppels. Livocab deed heel weinig. En mometason neusspray maar laatste keer fluticason gekregen mometason was er niet. Maar deze vind ik best branden.
Werd helaas al weer voor gewaarschuwd in het nieuws. Ik gebruik cetrizine of loratadine, wat maar voor handen is in huis. Gelukkig niet erg veel last van. Krijg in de zomer wel een soort eczeem op mijn handen als ik medicijnen gebruik en in de zon kom, erg vervelend, dus dan liever niezen en snotteren ipv erg pijnlijke bultjes op mijn vingers.
Ik ga weer bellen voor een spuit (kenacord). Daarbij beclametason neusspray en de hooikoorts pillen van de Lidl als het nodig is.
Ik zag al wat bomen met bloesem vorige week die normaliter wat later zijn. Boel is wat vervroegd lijkt.
ja, op een gegeven moment valt het kwartje. Eigenlijk elk jaar pas op het moment dat ik denk: 'ik blijf wel erg lang verkouden' Dan is het vaak al wel mei/juni