Mijn zoontje van 3,5 heeft dus extreem last van hooikoorts. Wij eigenlijk allemaal wel in het gezin maar bij hem vind ik het wel heel heftig. Zijn ogen zwellen heel erg op en jeuken enorm. Dit is de hele dag het geval. Wie heeft er ook deze ervaring met haar of zijn kind en wat deed je er tegen? Als hij naar buiten gaat draagt hij een zonnebril maar maakt eigenlijk geen verschil. iemand succes met bepaalde medicijnen?
Mijn zoontje is 6, maar met 5jr had hij ook dit al... Rode ogen, mega dik, tranen als een gek.. En vooral jeuken... Hij is ook getest ergens anders voor, maar daar kwam gelijk uit dat hij boompollen allergie heeft en het begon sinds vorige week weer dus gelijk medicijnen gekregen... Desloratadine Sandoz (drankje) en livocab (oogdruppels).. Tot nu toe werkt het echt heel goed.
Hier in huis heeft iedereen hooikoorts... heel fijn mijn jongste dochter zelf al meerdere keren van school kunnen halen omdat haar ogen zo opgezet waren Beide dochters gebruiken xyzal drank (levocetirizine) en livocab oogdruppels en neusspray. Allemaal op recept van de huisarts. Werkt bij beide goed. Ze hadden allebei eerst medicijnen met een andere werkzame stof, maar dit hielp bij hun niet voldoende, desloratadine was dit geloof ik