Hooikoorts ellende

Discussie in 'De lounge' gestart door mexicang, 27 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Neeee, waardeloos is hooikoorts! :cool:
    Ik word er helemaal tureluurs van en voel mij soms zo stoned als een garnaal...
    Ik slik nu i.p.v. 1 tavegyl, 2 tabletten. In de ochtend en de avond. De assistente had gezegd dat het in extreme gevallen opgehoogd mag worden tot 4 tabletten. In de bijsluiter staat maximaal 2... daar hou ik mij maar aan.
    Naast die 2 tabletten gebruik ik ook nog 2x per dag de Dymista neusspray en inmiddels andere oogdruppels welke wel beter werken dan livocab, maar heb ook hier weer een hogere dosering van nodig.
    En omdat ik mij nogal stoned voel van al dat spul en er hoofdpijn van krijg, ook maar paracetamol genomen.
    Ik lijk wel een wandelende apotheek....
    En ik heb echt last van de bijwerking suf en moe...

Gisteren toen het wat begon te waaien heeft mijn man alles open gezet in huis... :o:, om wat frisse lucht in huis te laten, maar geen slimme zet voor mij, afgelopen nacht een paar keer wakker geworden omdat ik in mijn ogen lig te wrijven van de jeuk...

2. avr87

avr87 Lid

3 nov 2011
    41
    23
    8
    Vrouw
    Wat een ellende!! Ik heb zelf ook erge last van mijn ogen. Branden, jeuken en tranen.
    Vanmorgen met grote zonnebril de oudste naar school gebracht. Tranen onder mijn zonnebril vandaan.
    Ik kreeg ook vreemde blikken.:rolleyes::roflmao:

mexicang vindt dit leuk.
  3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Herkenbaar... het traant er over, vreselijk.
    Ik kijk het zelf nog even aan en anders ga ik toch echt weer de huisarts bellen, want één oog is echt vuurrood en die jeukt, brandt en doet pijn. Het andere oog niet.
    Ik nies niet, heb geen loopneus, eigenlijk alle hooikoorts symptomen zijn onder controle behalve dat ene oog.
    De assistente van de apotheek die mijn recept verwerkte kwam aan met twee soorten azelastine: allergodil, deze bevat conserveringsmiddel, en nog een andere die duurder is maar geen conserveermiddel bevat. Zij koos ervoor dat ik eerst allergodil ging proberen.
    Geen idee of ik niet tegen de conserveer middel kan wat er in zit. Dan zou ik de andere druppels moeten proberen, maar ik ben er wel een beetje klaar mee, niks helpt voor mijn ogen...

Deel Deze Pagina