In de bovenbouw op school een nieuwe rage: een knot of staart met zo'n haarsjaaltjes om je hoofd geknoopt zoals de poetsvrouwen van vroeger. Moet zeggen dat het best geinig staat. Maar waar vind ik leuke haarsjaaltjes met een beetje hippe print.
Lush verkoopt ze, daar heten ze knot-wraps. Maar als je bij AliExpress zoekt op haar sjaaltje vind je er ook heel veel (En stukje prijsvriendelijker) Zeeman heeft de boerenzakdoeken, 2 voor 2 euro. Die heb ik laatst gehaald voor mijn zoon omdat hij een bandana wilde zoals Royalistiq. Op Youtube staan trouwens hele leuke tutorials!
Ah afschuwelijk, sorry . Heb er vroeger ook mee gelopen, in het fluoriserend neon. Hét teken dat ik officieel een oude muts aan het worden ben, alles waar ik ooit mee gelopen heb is terug. Net als bv die lelijke heuptasjes, ook zo fout vind ik lol.
Oke ik moet toegeven dat die heuptasjes lillik zijn... Maar wat een retegoeie oplossing met festivals! Ik mik alles in dat ding, kan mn mobiel niet verliezen en ik heb mn handen vrij. Kudo's voor de uitvinder!
Hahaha geen sorry nodig hoor! Ik snap het ook.. maar toch ben ik er inmiddels zo aan gewend en die heuptasjes.. tsjah.. idd handig met festivals! Ik heb overigens niks fluoriserend neon misschien helpt dat?
Vind ik nou ook! En inmiddels ben ik overal zo aan gewend dat ik het ook niet lelijk meer vind.. maar goed, ik loop ook in flared pants en dat vinden de meeste ook afschuwelijk
Yes, is het weer in? Eindelijk een excuus dat ik daar in mijn minimaliseerwoede geen afstand van kon doen... #kanerzo30uitdekastvissen