Hallo allemaal! Ik heb al jaren ontzettend veel last van hooikoorts. Jeukende ogen, veeeeeeel niezen/snotteren. Soms ook last van jeuk in mijn keel als het heel erg is. Daar gebruik ik normaal gesproken xyzal tabletten en avamys neusspray voor. Met name de neusspray ben ik erg over te spreken! Maar nou probeer ik zwanger te worden en beide middeltjes mag je tijdens een zwangerschap niet gebruiken. Nou heb ik vorige maand via de huisarts Natriumchromoglicaat oogdruppels gekregen en gebruik ik homeopatische neusspray. Helaas verlichten de oogdruppels maar een heeeeel klein beetje. Blijf verschrikkelijke jeuk aan mijn ogen houden en snotter de hele dag (en nacht). Heb vanmorgen de huisarts nogmaal gebeld voor aanvullende medicijnen die je wel tijdens zwangerschap mag gebruiken. Hopelijk komt er iets goeds uit! Tijdens vorige zwangerschap had ik er gelukkig niet zo heel veel last van. Maar nu hou ik het niet uit! En dan ben ik niet eens zwanger... Ik loop altijd met zonnebril op buiten, zon of geen zon. Geen gezicht, maar wil ook naar buiten kunnen met mijn zoontje. Al zou ik me het liefst opsluiten in een donker kamertje waar geen licht kan komen Wat gebruiken jullie tijdens het hooikoorts seizoen? Tips en tricks? Groetjes Ukkepuk
O jee, ik zie nu net dat mijn vraag onder gezondheid valt. Sorry daarvoor! Ga daar ook even kijken. Maar als er iemand iets weet hoor ik het toch graag!