Gek wordt ik van mijn lichaam... 3 weken overtijd en vanmorgen NEGATIEF getest... Hoe lang kan je overtijd zijn... is er een kans dat ik wel zwanger ben?! Mijn buik rommelt en mijn borsten zijn mega gevoelig.... Wordt er sago van!
misschien als je een heeele late ei heb gehad ? zijn je borsten alleen gevoelig of ook wat voller misschien je ha vragen of die een formulier wil klaarleggen voor bloedprikken kunnen ze eerder/beter zien of je lich hcg aanmaakt of niet zou even vragen als ik jou was 3wkn vind ik wel te lang
is indd erg lang ik zou ook even de huisarts bellen wel vervelend dat je negatief test meid ik hoop voor je dat het toch zo is succes he erg vervelend weer liefs
Vanmiddag ff bellen voor een afspraak HA wil me ff zien... Ben benieuwd. Borsten doen echt auwie... Zijn ook wel iets groter... Durf echt niet te hopen.
misschien even bloed laten trekken meis, kan begrijpen dat je reuze onzeker wordt zo. Succes en ik duim voor je! groetjes, griekie
Hey meid, vervelend he zo lang over tijd zijn.. Maar ik las net nog in een topic dat iemand met 23 dagen overtijd nog positief testte!
Ikzelf ben ook al lang overtijd. vanmorgen bloed gaan laten trekken bij ha! Maar ik vrees er toch wel voor hoor. Heb al twee keer negatief getest!
Hoi, Ik ben vandaag ook 3 weken overtijd. Vandaag bij HA geweest. Hoort bij ontpillen. bij de een is de cyclus weer snel regelmatig en bij de andere duurt het even. Ben je pas gestopt met de pil? ik nu 4 maanden, dus daar komt het bij mij door. Succes
Ik weet niet of je aan het ontpillen bent? Ik heb tijdens het ontpillen twee keer 3,5 maanden moeten wachten op mijn menstruatie. En had ook al de zogenaamde zwangerschaps symptomen maar de enige die de waarheid vertelde was toch echt de negatieve test!
Dit was ook de conclusie van onze HA. Ik ben begin december gestopt met de pil en dit hoort er gewoon bij. Dus geen bloed enzo... Ben nog niet ong. Nu 3 weken en 1 dag overtijd
En hoeveel maanden later was je zwanger? Bji Maaike (onze dochter) ben ik na het stoppen van de pil niet mee rong geweest want ik was meteen zwanger. Ken dit hele gedoe dus ook niet....
Op dit moment ben ik 60 dagen niet ongi geworden.. enorm frusterend! Ben afgelopen vrijdag na de ha geweest en heb bloedgeprikt. Nu gaan ze kijken of mijn hormoonhuishouding wel in orde is.. of zoiets?! Donderdag kan ik pas bellen voor de uitslag! De ha zei tegen mij ook dat het waarschijnelijk gewoon met ontpillen te maken heeft en dat het wel een half jaar kan duren voordat je lichaam weer in orde is.. ben benieuwd
Hey meiden, Ook ik zit met het ontpillen Ben al 4 maanden niet meer ongi geweest, of nog beter gezegd, ik heb nog geen eigen ongi na het stoppen met de pil gehad. Erg frustrerend inderdaad. Zeker als je lichaam je zo voor de gek houdt. Sterkte ermee iedereen en hopelijk zijn we snel zwanger of ongi. Groetjes
Ik ben gelukkig wel al 2x ong geweest maar deze laat wel erg lang op zich wachten... Maar ja komt vast goed.
Test vorige week donderdag was negatief.... En gister wel een klein beetje bloed verloren (kan ook innestel bloed zijn).... maar was geen start van ong... We wachten het nog even rustig af!