Pfff 3 weken overtijd en NIET zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Juudje27, 19 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Gek wordt ik van mijn lichaam... 3 weken overtijd en vanmorgen NEGATIEF getest... Hoe lang kan je overtijd zijn... is er een kans dat ik wel zwanger ben?!
    Mijn buik rommelt en mijn borsten zijn mega gevoelig.... Wordt er sago van!

2. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    misschien als je een heeele late ei heb gehad ?
    zijn je borsten alleen gevoelig of ook wat voller misschien je ha vragen of die een formulier wil klaarleggen voor bloedprikken kunnen ze eerder/beter zien of je lich hcg aanmaakt of niet
    zou even vragen als ik jou was 3wkn vind ik wel te lang

3. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    is indd erg lang ik zou ook even de huisarts bellen wel vervelend dat je negatief test meid ik hoop voor je dat het toch zo is ;) succes he erg vervelend weer

liefs

4. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Vanmiddag ff bellen voor een afspraak HA wil me ff zien... Ben benieuwd.

Borsten doen echt auwie... Zijn ook wel iets groter... Durf echt niet te hopen.

5. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    misschien even bloed laten trekken meis, kan begrijpen dat je reuze onzeker wordt zo.

Succes en ik duim voor je!
    groetjes,
    griekie

6. Sarmar

Sarmar Lid

13 jan 2009
    54
    0
    0
    heb ik elke maand last van, conclusie onregelmatig cyclus..

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meid, vervelend he zo lang over tijd zijn.. Maar ik las net nog in een topic dat iemand met 23 dagen overtijd nog positief testte!

8. Muisje08

Muisje08 Lid

7 dec 2008
    54
    0
    0
    Ikzelf ben ook al lang overtijd. vanmorgen bloed gaan laten trekken bij ha! Maar ik vrees er toch wel voor hoor. Heb al twee keer negatief getest!

9. Muisje08

Muisje08 Lid

7 dec 2008
    54
    0
    0
    Bloedtest ook negatief!

10. ManonMonde

17 feb 2009
    57
    0
    0
    Hoi,

Ik ben vandaag ook 3 weken overtijd. Vandaag bij HA geweest. Hoort bij ontpillen. bij de een is de cyclus weer snel regelmatig en bij de andere duurt het even.
    Ben je pas gestopt met de pil? ik nu 4 maanden, dus daar komt het bij mij door.
    Succes

11. Rozijntje

Rozijntje Actief lid

16 mrt 2009
    125
    0
    0
    Zwolle
    Ik weet niet of je aan het ontpillen bent?
    Ik heb tijdens het ontpillen twee keer 3,5 maanden moeten wachten op mijn menstruatie.
    En had ook al de zogenaamde zwangerschaps symptomen maar de enige die de waarheid vertelde was toch echt de negatieve test! ;)

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

na het stoppen met de pil ( als dat het geval is) werd ik langer dan 5 maanden niet ongesteld..

13. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Dit was ook de conclusie van onze HA. Ik ben begin december gestopt met de pil en dit hoort er gewoon bij. Dus geen bloed enzo... Ben nog niet ong. Nu 3 weken en 1 dag overtijd :(

14. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    En hoeveel maanden later was je zwanger?

Bji Maaike (onze dochter) ben ik na het stoppen van de pil niet mee rong geweest want ik was meteen zwanger. Ken dit hele gedoe dus ook niet....

15. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Op dit moment ben ik 60 dagen niet ongi geworden.. enorm frusterend! Ben afgelopen vrijdag na de ha geweest en heb bloedgeprikt. Nu gaan ze kijken of mijn hormoonhuishouding wel in orde is.. of zoiets?! Donderdag kan ik pas bellen voor de uitslag! De ha zei tegen mij ook dat het waarschijnelijk gewoon met ontpillen te maken heeft en dat het wel een half jaar kan duren voordat je lichaam weer in orde is.. ben benieuwd

16. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey meiden,

Ook ik zit met het ontpillen :( Ben al 4 maanden niet meer ongi geweest, of nog beter gezegd, ik heb nog geen eigen ongi na het stoppen met de pil gehad. Erg frustrerend inderdaad. Zeker als je lichaam je zo voor de gek houdt.

Sterkte ermee iedereen en hopelijk zijn we snel zwanger of ongi.

Groetjes

17. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik ben gelukkig wel al 2x ong geweest maar deze laat wel erg lang op zich wachten... Maar ja komt vast goed.

18. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey Juudje,

Heb je nog een test gedaan? Of al tekenen van je ongi?

19. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Test vorige week donderdag was negatief....
    En gister wel een klein beetje bloed verloren (kan ook innestel bloed zijn).... maar was geen start van ong... We wachten het nog even rustig af!

20. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Woensdag ongesteld geworden... op naar de volgende ronde ;)

Deel Deze Pagina