Hallo lieve dames, K heb bijna dagelijks last van migraine..als k eenmaal in bed lig, sta k heel moeilijk op. Vooral opstaan om te plassen in de nacht is een hele opgaven..k houd t meestal ook op, omdat k vaak niet kan opstaan van al t gebonk in mijn hoofd. K had afgelopen nacht ook weer opgehouden, kreeg buikpijn..volgens mij is t niet zo goed wat k doe..t erge is t lukt me echt niet om op te staan als k zo een hevige aanval krijg...zucht, moest t ff kwijt
Nee, doordat k te vaak paracetamol heb ingenomen mag k dat ook niet meer..moet t volhouden tot na de bevalling
Je moet eens vragen naar de Maxalt smelttablet. Die gebruik ik voor mijn migraine aanvallen. Je valt er van in slaap en als je dan wakker wordt zou het weg moeten zijn. Alleen geen idee of deze ook bij een zwangerschap gebruikt mogen worden.
Hmm m ik heb zelf ook migraine. Godzijdank is het gestopt sinds ik ben gestopt met de pil. Ik weet hoe heftig dit is. Ik vind iedere dag ook wel erg heftig!!! Ik zou echt om hulp gaan vragen! desnoods iets homeopathies of wat dan ook maar dit hou je nooit vol! Je zal naarmate je buik groeit ook steeds meer moeten plassen en het ophouden is inderdaad niet goed. Je krijgt dan niet voor niets buikpijn. Kijk af en toe is ophouden een uurtje is niet erg maar het zijn gifstoffen en die moeten eruit.... Zoek hulp en ga samen met een arts op zoek naar middelen die je wel veilig kan gebruiken! Succes
Maxalt mag helaas niet, heb zelf ook ontzettend last van migraine en mag toch echt alleen paracetamol. Heb er zelfs met de neuroloog over gesproken, maar helaas..
Mag je ook geen triptanen tijdens de zwangerschap? Ik heb nu thank god geen migraine meer door de zwangerschapshormonen. Maar zo tot de bevalling doorgaan gaat toch niet meis?! Ik zou er werk van maken.
Ik heb ook regelmatig migraine, en mag ook beperkt paracetamol. Slikte een aantal jaren geleden elke dag standaard 6 paracetamols ivm chronische spierpijn, en dus uiteindelijk met beginnende maagsfeer is het zh gelegen. De ha heeft ivm migraine nu wel gezegt dat ik, er wel para voor mag innemen, max 6 pd (zoals ook op de bijsluiter staat) Misschien moet je toch maar even naar de HA gaan, omdat je ivm de migraine gewoon je bed bijna niet uit komt, waardoor je je plas dus in gaat houden. Als je je plas te lang inhoud kan je blaasontsteking krijgen tijdens je zwangerschap, Doordat je bm groter is blijft er altijd een restje urine achter na het plassen, en hoe langer je het ophoud hoe meer bacteriën zich gaan nestelen in je blaas. Plas ophouden is dus echt niet goed, hoop dat je van de dokter toch weer aan de paracetamol mag.. Succes met je migraine, en hoop dat je desondanks toch van je zwangerschap kan genieten