Komt dit door de pil?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door cvwinkoop, 31 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Hoi,
    Ik ben vorige maand gestopt met de pil en toen op 4 mei ongesteld geworden. Op 18 mei heb ik onveilig gevreeen. Nu heb ik sinds het weekend last van gevoelige harde borsten, misselijk gevoel, vanmorgen ging ik over mn nek omdat ik azijn rook, ik ben elke keer heel erg moe, soort van pijn in mn onderbuik, maar niet heel erg pijnlijk, gewoon raar gevoel, en heel erg veel afscheiding. Vanmorgen een test gedaan maar deze was negatief. Ik weet niet zeker hoeveel dagen mijn cyclus is, maar morgen is het 28 dagen geleden dat ik ongesteld was geworden. Denken jullie dat deze symptomen door het stoppen van de pil kunnen komen of zou ik zwanger zijn? Na het weekend denk ik nog maar een test doen als ik niet ongesteld ben. Ik hoor graag wat jullie denken!
    Groetjes, Christianne

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi christianne,

oeh spannend.........Ik ben erg benieuwd naar die test na het weekeinde!

Laat je het me weten!

Imke

3. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    De test was negatief, ben vandaag naar de huisarts geweest voor een bloedtest, maar hij zei dat bloedtesten bij zwangerschap niet gebruikelijk is? Dus ik moest maandag nog maar een urinetest doen en als die nog steeds negatief was moest ik weer langskomen.

Deel Deze Pagina