Mijn benen zijn echt spierwit. Ze verkleuren ook nauwelijks, zelfs niet met australian gold bronzer spul Wie heeft de ultieme tip? Mijn benen zijn van zichzelf al niet heel mooi, veel cellulite. Dus wat bruinere benen zal er toch mooier uit zien Iemand DE tip?
Weet niet of t nog bestaat maar de Dove voor lichte huid, dat is heel subtiel, anders heb je meteen onwijs bruin gelige benen en vallen verschillen veel meer op waar je niet gesmeerd hebt.
Ik heb collistar druppels voor het gezicht, maar die gebruik ik ook voor mijn benen, voeg ik een aantal druppels toe aan mijn bodylotion. Is goed op te bouwen, niet dat je ineens heel bruin bent.
Colistar druppels voor het gezicht en kruitvat eigen merk voor mijn benen. Maar met dit voorjaarszonnetje en te veel vrije tijd kan alles in de kast blijven hier.
Is die van Kruidvat fijn? Geen bruine strepen? Mijn onderbenen willen geen kleur krijgen. Heb ik bruine voeten en witte benen, lijkt vies haha. En op zich is die van collistar wel duur voor op de benen.
Ik zweeeeeer bij St. Moriz in kleur dark met bijbehoren tanning "mit". Niet duur en gaat heel lang mee.
Nee als je de handschoen van kruitvat er ook bij gebruikt krijg je geen strepen. Het kleurt wel wat dieper dan de colistar druppels. Na 3 dagen achter elkaar heb je echt zomer bruine benen. En ik vind deze veel fijner dan die van de dure merken.
Is het een spray of een crème? Ik heb nu een super fijne, maar wel bijna €40. Dus wellicht het overwegen waard dan.. maar ben wel weer heel erg tevreden haha. Lekker duidelijk verhaal ook.
Een creme / lotion is het. En echt niet duur zo uit mijn hoofd rond de €7 en de handschoen rond de 2 a 3 euro. Echt de moeite waard. Ik word er niet geel / oranje van, dat is ook erg belangrijk namelijk.