Ik heb voor mijn vriend een samsung Watch gekocht voor zijn verjaardag. Nu wil ik zelf ook wel een sporthorloge, maar gewoon simpel en klein. Ik vond een er eentje van Garet voor minder dan 100 eu die er opzich leuk uitziet. Maar nu vraag ik mij af of je daadwerkelijk bewuster bezig bent met je prestaties? Vind je het fijn? En is het een toegevoegde waarde dat je er bijv. mee kan bellen? Ik ben namelijk nogal snel afgeleid en denk dat op het moment dat ik zie dat ik een berichtje binnen heb, moet ik kijken.. Ik wil graag mijn slaappatroon kunnen tracken , stappenteller en calorieën en om te sporten. Andere aanbevelingen? Of dingen waar ik rekening mee moet houden?
Hier de Garmin Vivoactive 4 sinds een paar maanden en super blij mee. Vooral dat je je hartslag kan tracken tijdens het sporten. Dan heb je veel meer inzicht in je training en progressie.
Die heb ik ook in mijn handen gehad voor mijn vriend, maar hij wilde die van Samsung.. Ik vind ze zelf zo ontzettend groot, dus ik ben echt meer in de richting van de fitbot hr Alta aan het kijken. Het kan ook zo maar zijn dat ik zo'n ding na 2 maanden al zat ben, dus dan wil ik eerst kijken of het echt wat voor mij is!
Ik heb de samsung galaxy fit cadeau gekregen op mijn nieuwe abonnement op mijn S20 plus. Heb hem nu al een weekje en vind hem echt geweldig! Deze is smal met een amoled kleurenscherm.