Allerfree of de gewone (niet de extra sterke) van Vogel. Werken bij mijn man allebei heel goed. Heeft er ook altijd behoorlijk last van.
Ik moet zeggen elk jaar vroeg en veel last van... maar nu nog niks!! (houden zo) ik slik telfast voor die maanden omdat mijn allergie (rode jeukende plekken) dan erger worden!
Ik zie het topic en koppel het nu pas aan mijn rode ogen waarmee ik vanmorgen wakker werd. Hier begint het meestal rond begin april.. In Mei is het op zijn ergst. Hier last van rode ogen, prikken en jeuken.. loopneus, kriebelkeel en neus. Wordt er gillend gek van! Gebruik wanneer ik er echt last van heb ( dus zo ziek dat ik bijna niet kan werken) Aerius.. verlicht bij mij goed!
De dokter vond et wel wat vroeg om al last te hebben. Maar het kan natuurlijk wel. Ik ga morgen prikken om te zien waarvoor ik precies allergisch ben. Voordat ik voor niks van alles ga slikken eerst even weer duidelijkheid.
hier ook elk jaar vrij veel last van die #$%^&* hooikoorts heb al van alles geprobeerd maar wat het ene jaar wel helpt helpt het volgende jaar weer niet nu zit ik weer aan de tabletten van ja ja .............de aldi daar verkopen ze dus ook hooikoortstabletten 0,99 eurocent voor een hele week moet zeggen helpen wel redelijk alleen ik word er zo moe van kan s avond al om 19.00 uur slapen en dan echt tot de volgende morgen bah gr anja
Dit zijn de symptomen van mijn oudste. Vanmiddag naar de huisarts om het te laten onderzoeken. van het weekend huilde hij van de pijn aan zijn ogen
ik had ook last van hooikoorts en allergie voor huisstofmijt. Ik ben toen een kuur gaan volgen (Oralgen sublinguale immunotherapie, een medicijn tegen inhalatie allergie (voor o.a. grassen, bomen, huisstofmijt)) en sindsdien heb ik weinig tot geen klachten meer. heerlijk om met zonnig weer gewoon naar buiten te kunnen!