Hooikoorts, word er gek van!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door klavertje44, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hier ook eentje. Bij mij helpt werkelijk niks en ik heb er vooral 's nachts last van. Ik word standaard om een uurtje of 5 wakker omdat mijn neus dicht zit.
    Neusspoelen, homeopatisch, met een ui naast mijn bed, stomen, het helpt allemaal niks! Ik slik Ceterizine maar ook maar 1 pilletje per dag en die zijn veel minder sterk dan die pillen die ik had voordat ik met zwanger worden begon (Telfast).
    Ik heb nu voor noodgevallen otrivin gekregen maar die raak ik liever niet aan. Hopelijk gaat het snel voorbij!

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hier ook hooikoorts.En niet z'n klein beetje ook niet.Vorig jaar 1ste jaar dat ik er maar heel weinig last van had en me medicijnen bijna niet hoefde te gebruiken. (Zat aan de livocab en pretnison oogdruppels vanwege zwelling van netvlies en ogen die er zowat uitvielen)Maar vorig jaar niet veel last van gehad.
    Had zo gehoopt dat het dit jaar ook zo zou zijn maar helaas niet het geval.Gelukkig zijn mijn ogen nu niet zo erg , ze jeuken wel heel erg maar kan er van afblijven.Alleen niezen , niezen als een gek , en snotteren hele w.c rollen weg.Zo blij als het ff regend :D
    Ik heb wel andere medicijnen gekregen.Zit nu aan de tavegil , tot nu toe werken ze nog.Hoop dat het niet erger word..

Deel Deze Pagina